Jeg er rimelig ny herinde så ved ikke lige om jeg har placeret tråden i det rigtige emne. Men har bare brug for at komme ud med nogle ting.
Min ex og jeg har en dejlig dreng sammen på 1 års tid. Vi gik fra hinanden for knap 9 mdr siden. Har hele tiden haft et godt venskab og samarbejde omkring vores søn.
For 4 mdr siden mødte jeg en ny fyr. Jeg har ikke villet sige noget til exen fordi jeg ved han ville blive rigtig ked af det da han stadig har mange følelser for mig (det var mig der gik). Han har flere gange sagt at han ventede på jeg kom tilbage til ham og når jeg gjorde ville han gifte sig med mig. Så har været super svært at se den nye og lyve for min ex.
Idag siger han så direkte at han forventer at jeg fortæller ham hvis jeg møder en ny. Her ser jeg selvfølgelig mit snit til at fortælle ham det. Og øv hvor jeg fortryder det nu. 
Han smed røret på og sendte mig en SMS bagefter at jeg selv måtte hente vores søn i institution Idag for han magtede det ikke. I går aflyste han også fordi han skulle flytte nogle møbler. Han har ikke set ham siden i mandags og da jeg spørger ham med på mandag siger han at han gerne vil have ham men at han bare vil stille ham i opgangen også kan jeg gå ned og hente ham der når han er gået. !!
Fandme nej om min 1 årige søn skal sættes i en opgang som en eller anden ting fordi han hader mig. !
Har så fået arrangeret at min mor kommer og tager i mod ham i stedet sådan så han ikke behøver at se mig. Men det kan jo ikke være rigtigt at et super godt og velfungerende samarbejde skal ende i det her pga jalousi. 
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre og jeg er så bange for hvor meget vores søn påvirkes af det.
Undskyld det blev så langt. Men havde bare brug for at komme ud med det fordi jeg er så ked af det 
Anmeld
Citér