Fik et kæmpe chok!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
4 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. august 2016

Anonym trådstarter

Da jeg var på toilettet tidl!
Jeg er 18 uger henne og efter jeg havde været ude på toilettet (nr. 2) skulle jeg jo så tørre mig og da jeg kigger på papiret er der, meget, frisk blod på.

Så blev jeg bange og tørrede mig straks i tisseletten istedet og der var der så heldigvis ingen blod.

Nogle der har prøvet det, er det en hæmoride?

Jeg har haft ret hård mave i et stykke tid nu.

Gør det ondt at have en hæmoride, for det gør egentlig ikke så ondt på mig, men tror måske den sidder langt oppe, hvis den er der.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2016

S.S.Robin

Så længe du ikke har smerter så kan det være en rift  bare rolig. Jeg har prøvet det samme, og det gik over efter en lille uge. Men begynder du at få ondt eller der kommer meget mere, så ville jeg ringe til lægen. 

Anmeld Citér

26. august 2016

larven

Anonym skriver:

Jeg er 18 uger henne og efter jeg havde været ude på toilettet (nr. 2) skulle jeg jo så tørre mig og da jeg kigger på papiret er der, meget, frisk blod på.

Så blev jeg bange og tørrede mig straks i tisseletten istedet og der var der så heldigvis ingen blod.

Gør det ondt at have en hæmoride, for det gør egentlig ikke så ondt på mig, men tror måske den sidder langt oppe, hvis den er der.

Det kan sagtens være en hæmoride. Især når du har døjet med hård mave.På nogen gør det meget ondt.men det er forskelligt. Det kommer også lidt an på hvor den sidder.

Anmeld Citér

26. august 2016

Molly23

Det kan sagtens være en hæmoride. Men Hvis det var mig, ville jeg lige kontakte lægen. Hvis man bløder derfra, skal det altid undersøges/nævnes for en læge. 

Anmeld Citér

26. august 2016

God-mor

Anonym skriver:

Jeg har lige haft to og jeg havde ingen smerter men havde meget blod efter toiletbesøg! Jeg fik sat eleatiker om. Syntes du skal ringe til lægen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.