Tisser i bukserne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Jeg er i uge 27 og ved kraftige nys eller host fx så kan jeg også tisse lidt i bukserne  jeg laver virkelig knivrøverier for at afhjælpe.. Synes ikke jeg havde det problem i sidste graviditet.. 

Må nok også hellere i gang med st knibe

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg tissede også i bukserne nogengange når jeg nøs eller kastede op. Men værst var det nok da jeg sked i bukserne mens jeg kastede op en enkelt gang. Jeg kunne grave mig ned selvom jeg var alene hjemme og bare kunne skifte 

Det lyder virkelig heller ikke rart. Men man bruger jo også alle muskler i maven når man kaster op. Jeg gør i hver fald og det presser åbenbart på nogle uheldige steder. 

Anmeld Citér

26. august 2016

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Jep jeg tissede osse når jeg kastede op jeg skyndte mig tit bare at rive bukser og underbukser af for at ungå at tisse i tøjet det var meget træls men efter jeg havde født stoppede det jo så heldigvis 

Ja så kan man i det mindste bare tisse på gulvet. God ide

Anmeld Citér

26. august 2016

Anonym

Anonym skriver:

Det lyder virkelig heller ikke rart. Men man bruger jo også alle muskler i maven når man kaster op. Jeg gør i hver fald og det presser åbenbart på nogle uheldige steder. 

Det var det virkelig heller ikke. Simpelthen så pinligt. 

Det gør man da. Man presser jo på alt i maven og når man så ikk lige havde været på toilettet. Ja så gik det galt 

Anmeld Citér

26. august 2016

Anonym

Anonym skriver:

Lidt pinligt men nu har jeg to gange i den her uge tisset i bukserne når jeg kaster op. 

Jeg synes det er hel vildt pinligt, heldigvis er jeg hjemme så jeg kan bare skifte tøj. 

Min livmoder er ret stor og trykker i forvejen godt på blæren og så trykker det jo endnu mere når jeg kaster op. 

Mer der andre der har prøvet det? Synes det er vildt pinligt men samtidig en smule komisk. 

Man kan svare anonymt. 

Jep.. Da jeg var gravid havde jeg på et tidspunkt meget hoste. Jeg sad og så film og fik hosteanfald. Jeg rejste mig for at nå ud på toalettet. Det resulterede i at jeg tissede ned af benene, gjorde tøjet vådt og efterlod en pæn stor pøl af tis på gulvet. Åh ja... Glemte jeg at sige at jeg dp filmen med min mand der var ved at kaste op af grin 

Anmeld Citér

26. august 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jep.. Da jeg var gravid havde jeg på et tidspunkt meget hoste. Jeg sad og så film og fik hosteanfald. Jeg rejste mig for at nå ud på toalettet. Det resulterede i at jeg tissede ned af benene, gjorde tøjet vådt og efterlod en pæn stor pøl af tis på gulvet. Åh ja... Glemte jeg at sige at jeg dp filmen med min mand der var ved at kaste op af grin 

Jeg kan lige forestille mig situationen. Tror også jeg ville komme til at grine. 

Selvom jeg synes det er mega pinligt så er der altså også bare noget komisk over det. 

Anmeld Citér

26. august 2016

L-mor

Du kan sagtens træne bækkenbunden mens du er gravid. Hvis du bor i Kbh, så prøv fx APAs kurser. De kombinerer træning med fødselsforberedelse og er ogs opmærksomme på at træne alle de andre muskelgrupper, du får brug for. Du får fx virkelig brug for stærke overarme og nakkemuskler, når du skal amme og slæbe rundt på 4-8 kg i 10+ måneder. Man får så pæne arme af det�� men nøj hvor kan man nå at blive øm og radbrækket inden man har et barn der går, og som man er færdig med at amme

Anmeld Citér

26. august 2016

årgang84

Profilbillede for årgang84

Knibe knibe knibe øvelser. :-)  

Fif kan også være når du har været på wc. Rejse dig op og sæt dig ned 3-5gange. Også prøve st tisse igen. Kan også være graviditeten hæmmer dig i at blive " tømt " som vanligt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.