Godaften i skønne baby.dk brugere.
Jeg har bare lige brug for at dele min lykke med jer alle.
Min kæreste og jeg har været sammen i 4 år, vi mødte hinanden forholdsvist sent, men lige fra første gang vi så hinanden var vi bare uadskillelige. Vi boede i hver sin ende af landet og der gik heller ikke mere en 2 mdr. før vi flyttede sammen.
Vi har senere købt hus og en forlovelse er det da også blevet til. Vi har ikke travlt, andet end at vi gerne vil have børn, hvilket vi desværre skal have hjælp til, om 25 kg.
Men igennem alt det her rod med udredning og kampen mod kiloene så har jeg altid haft min støtte ved min side. Han kan VIRKELIG pisse mig af nogen gange, men vi skændes aldrig sådan rigtig. Kommunikationen er helt i top.
Han er den eneste rigtige for mig, og jeg kan ikke vente med at få en familie med ham. Selvom det måske ikke lykkedes så skræmmer det mig ikke at det kun skal være ham og jeg resten af livet. Jeg siger til ham hver dag at jeg elsker ham. Han forkæler mig alt for meget til tider.
Jeg synes tit de opslag der er i kategorien parforhold handler om problemer og mistillid. Nogen gange tror jeg vi damer skal se lidt mere ind ad og lige trække vejret dybt. Husk på hvad i har og sæt pris på det.
Håber der er andre her inde der er lige så heldige at have deres bedsteven ved deres side hver dag i de gode og dårlige tider 

I skal være mere end velkommen til at bruge tråden til at fortælle om Ham/Hende som betyder aller mest for jer og som er istand til at give det kram der siger "det hele skal nok gå" 
Anmeld
Citér