Ville i kontakte Lægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.568 visninger
6 svar
5 synes godt om
25. august 2016

Anonym trådstarter

Jeg er for over en uge siden faldet ned af en trappe stige ud i haven og slog mit ben rigtig godt jeg har haft et meget lilla lår på siden. 

Nu er det lilla snart væk som ses på det en billede men over det lilla ved ikke om det ses rigtig har jeg på størelse med en hånd flade en stor hævnig og som man kan se som om der et lille blodkar der gået i stykker mit ben sover en gang i mellem og det føles  som om fer stadig er noget der spænder hen over det... 

Hvad ville i gøre skal jeg se tiden mere and eller

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2016

Guldlok88

Når det er over en uge siden, ville jeg helt sikkert kontakte lægen.. 

Anmeld Citér

26. august 2016

FruStolpe

Det er ikke noget jeg ville gå til lægen med. Det for tager sig og der kan sagtens gå en del tid med store mærker. 

Jeg ville i hvert fald slå koldt vand i blodet 

Anmeld Citér

26. august 2016

snartbaby

Jeg ville heller ikke gå til lægen :-) 
Et blåt mærke kan lægen jo alligevel ikke gøre noget ved. Og en sprængt blodåre, er jo hele grunden til at vi overhovedet får blå mærker. Det er ganske ufarligt. 
Et blåt mærke kan gøre hammer ondt, og det har det sikkert også gjort at falde ned ad trappen. Jeg ville kun kontakte lægen, hvis jeg havde mistanke om nogle brud på kroppen efter faldet, eller havde rigtig ondt i ryggen. Jeg tvivler på at du har brækket din lårbensknogle i faldet, for det er den stærkeste knogle vi har i kroppen. 

Jeg går ikke ud fra at du er gravid? For i så fald skal du selvfølgelig kontakte lægen. Ellers ville jeg altså undlade det. De har alligevel så travlt, og der er ingen grund til at tage til lægen for at få bekræftet at man har fået et blåt mærke 

Anmeld Citér

26. august 2016

Ayasmor

Som jeg læser det, er det den store bule, du er bekymret over og ikke det blå mærke? 

Når der er sådan en hævelse, og dit ben af og til sover, så ville jeg kontakte lægen... 

Anmeld Citér

26. august 2016

Anonym trådstarter

Mange tak for svar ja det er hævelsen som ikke er blå der bekymre mig. 

Og jo jeg er  gravid i 11 uge. 

Skulle over til lægen og have taget nogen blodprøver idag og der kigget hun lige på det. 

Vi skulle se tiden and men hun var ikke så vild med mit ben stadig sover en del så er det ikke væk mandag ville hun gerne at jeg lige kom igen. 

Det blå mærke jo ondt har det da gjort men det gør jo ondt at slå sig så ikke nyt der. 

Anmeld Citér

26. august 2016

Clisolka

Ikke noget jeg ville kontakte lægen med - sådan noget tager tid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.