Skole i rødovre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.311 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. august 2016

Anonym trådstarter

Jeg er anonym da jeg ikke gider at få hadebeskeder da mange er uenig i min holdninger.

Min datter skal starte i skole i rødovre. Men jeg kender ikke rigtigt skolerne der og vil høre om nogen herinde har erfaring med nogle skoler der. 

Jeg har dog følgende krav at der ikke må være mange udlændinge i klassh forstående sådan at jeg ikke vil have min datter ind i en skole hvor 90 % er indvandrere og 10 % er dansker. Men omvendt. 

Samt skal der være god læring på skolen og nul tollerance mod mobning

Er der nogen som kan tale for en god skole i rødovre.? Glostrup er også ok hvis der er skolen skal blot være god

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Jeg er anonym da jeg ikke gider at få hadebeskeder da mange er uenig i min holdninger.

Min datter skal starte i skole i rødovre. Men jeg kender ikke rigtigt skolerne der og vil høre om nogen herinde har erfaring med nogle skoler der. 

Jeg har dog følgende krav at der ikke må være mange udlændinge i klassh forstående sådan at jeg ikke vil have min datter ind i en skole hvor 90 % er indvandrere og 10 % er dansker. Men omvendt. 

Samt skal der være god læring på skolen og nul tollerance mod mobning

Er der nogen som kan tale for en god skole i rødovre.? Glostrup er også ok hvis der er skolen skal blot være god

Valhøj skole er rigtig god i Rødovre. Der går min nevø og han og hans forældre er super glade for det. 

Anmeld Citér

25. august 2016

Tiggi

Nu er min datter ikke ligefrem nået skolealderen endnu, men fra folk i min mødregruppe og andre omkring så har jeg nogenlunde idé om hvilket ry de forskellige skoler har. Men om rygter og den virkelig verden er helt rigtig vides ikke 

Den bedste skulle være Nyagerskole, hvor eleverne også hovedsageligt kommer fra villakvartere (bor selv under denne, og ved en af naboens drenge er rigtig glad for at gå der) 

Islev skole har haft et meget blandet ry, men skulle være blevet meget forbedret over de senere år, og arbejde meget med problemer som mobning. 

Rødovre og Tinderhøj skole plejer at blive nævnt som middelmådige, så hverken noget specielt godt eller skidt. 

Tilgengæld plejer Hendriksholm skole ikke at have et så godt ry. 

Kender ikke rigtig noget til Valhøj skole, så ved heller ikke hvilke område som deres elever kommer fra. 

Anmeld Citér

25. august 2016

Muffinmus

Åh, det er mange år siden.

Startede på Nyager, som rigtigt nok er villakvarter, så det begrænser lidt procentdelen af udenlandsk herkomst. Tinderhøj var ikke noget at råbe hurra for dengang og pga str blev der ofte mobbet i hjørnerne...og har intet godt hørt siden om skolen. Generelt er det lidt pest eller kolera med de fleste folkeskoler nær Kbh, Århus, Aalborg og Odense.

Jeg endte selv på Vanløse privatskole. Bedste valg mine forældre kunne gøre.Men det er jo så en meget lille skole og igen ikke mange  med udenlandsk herkomst. 

Men de gode skoler har ofte ventelister, det har denne også. Netop fordi den er god, integrerer forældrene og med enormt stor fokus på mobbepolitik. 

Jeg ville holde mig fra Ishøj..... 

Men, bedste idé er nok at besøge dem en for en og observere frikvartererne, tale med lærere osv.

Anmeld Citér

25. august 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Nyager skole  

hold jer langt væk fra Hendriksholm skole. Ledelsen er simpelthen frygtelig, og der går de fleste børn fra Kærerne, som er et yderst socialt belastet område med mange indvandrerfamilier.

Anmeld Citér

30. juli 2021

samibaceri

Ja sa tead, kust leida head teadmised online?

Anmeld Citér

30. juli 2021

Feras

Hvis du kan lide at lære, så er det meget prisværdigt. Hvorfor fortsætter du ikke med at studere? I det mindste lykkedes det mig at finde et godt sted, hvor du kan lære et fremmedsprog. Jeg vil anbefale dig at prøve at henlede opmærksomheden på dette ebsted  LINK SLETTET AF MODERATOR . Jeg er sikker på, at du vil kunne lide det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.