Hej, jeg har virkelig gået og tænkt på hvordan den kenisiske kalender fungere for nu har jeg fundet nogen forskellige måder og ifølge den ene måde venter jeg en dreng og i følge den anden måde venter jeg en pige og den 3 måde venter jeg også en pige og gætter ikk på et barn af begge køn 
så nogen som kan hjælpe?
Den ene måde jeg kom frem til var min alder ved undfangelsen og hvilken måned som siger en dreng 
Den anden måde jeg kom frem til var at jeg skulle tage undfangelsens måned og ligge 9mdr til og så blev det en pige 
Den tredje måde jeg kom frem til var jeg skulle finde min alder ved fødslen og finde undfangelsens måned og så blev det også til en pige 
jeg er ikk så langt henne (7+0) så jeg kan få det bekræftet på en skanning endnu altså vis barnet bliver men nu da jeg keder mig og faldt over den kenisiske kalender blev jeg i tvivl om hvilken beregning jeg skal bruge for jeg er kommet frem til et 50/50 svar ifølge den kenisiske kalender ved godt der ikk er 100% sikkerhed for man venter det køn den siger men ville da gerne være lidt mere sikker end 50/50 ifølge den 
Anmeld
Citér