Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
9 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. august 2016

mortilmaltheogalma

Er der nogen her som har haft sådan en, "jeg ved bare jeg er gravid", følelse, testet før tid, negativ, og så endt med faktisk at være gravid? Jeg har denne her indre overbevisning om at jeg er.. En speciel følelse i maven jeg ikke rigtig kan forklare.. Jeg har test dag mandag... 

Anyone?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2016

baby_drømme

mortilmaltheogalma skriver:

Er der nogen her som har haft sådan en, "jeg ved bare jeg er gravid", følelse, testet før tid, negativ, og så endt med faktisk at være gravid? Jeg har denne her indre overbevisning om at jeg er.. En speciel følelse i maven jeg ikke rigtig kan forklare.. Jeg har test dag mandag... 

Anyone?

Ja! Jeg testede negativ på testdag, men alligevel havde jeg bare den der følelse, at der var noget, selvom jeg ikke havde de typiske graviditets symptomer. Testede så positiv 2 uger efter 

Anmeld Citér

24. august 2016

mortilmaltheogalma

EJA skriver:

Ja! Jeg testede negativ på testdag, men alligevel havde jeg bare den der følelse, at der var noget, selvom jeg ikke havde de typiske graviditets symptomer. Testede så positiv 2 uger efter 

Hvor dejligt!

Jeg havde faktisk en ultra svag positiv test i forgårs, men tør altså ikke stole på de svage teste  Jeg må bare væbne mig med tålmodighed og 

Anmeld Citér

24. august 2016

xStinepigen

Anyone?

Ja, testede oå dag 28 ( har pco og ingen fast cyklus ) havde ingen symptomer hverken på graaviditet eller pms . Tog en ekstremt svag positiv, tog en anden af samme mærke negatic - så gik udbfra det andet bare var en dum skyggestreg. Testede førat igen en uge senere pga mens smerter og min mens ikke dukkede op - spiren er 9 måneder i morgen :p

Anmeld Citér

24. august 2016

Mo9ca

Anyone?

Sådan havde jeg det med min første godt 7 dage før jeg havde testdag. Jeg kunne mærke at noget var ændret i min krop. Noget udefinerbart som jeg ikke kunne sætte min finger på.

Håber din fornemmelse er rigtig.

mvh. M

Anmeld Citér

24. august 2016

S.S.Robin

Jeg går med præcis den samme følelse i kroppe  pt. 

Jeg har en underlig fornemmelse i og kvalme der kun er væk om eftermiddagen.  

Har en plan om at teste i morgen tidlig, eller i overmorgen.  Håber du har en lille tut i maven 

Anmeld Citér

25. august 2016

Bissen

Anyone?

Jeg har begge gange kunne mærke på min krop at jeg var gravid omkring 4-5 dage før test-dag - og i 2. Graviditet testede jeg også negativ en enkelt gang inden en positiv test. 

Anmeld Citér

25. august 2016

Bb2015

Da jeg var gravid mærkede jeg ikke nogen forandring, testede kun fordi mens udeblev. Til gengæld var jeg stensikker på at jeg var gravid måneden før - det føltes bare sådan! Det beviste 3-4 negative teste og mens' ankomst at jeg ikke var. Derfor må jeg sige at jeg har haft det helt modsat. Har senere (efter fødsel) også følt at jeg var gravid, men igen måttet sande at der ikke var noget. 

Men jeg håber den er der hos dig! Som flere skriver, så kan mange mærke det i kroppen. Krydser fingre for at du får en positiv test! 

Anmeld Citér

25. august 2016

JeanMckinley

Fortalte min kæreste at jeg var gravid en uge FØR jeg testede, for hele min krop fortalte mig ikke andet. (vi havde prøvet længe) 

Han synes jeg skulle teste, men jeg ville vente til at jeg var sikker på at testen viste det rigtige resultat. Ville ikke ha 2-3 negative tests og miste modet, når jeg bare vidste at den var der!  

Så da jeg var 7 dage forbi min menstruation testede min kæreste og jeg sammen om morgenen. Og den var bragende positiv  

Jeg tror sagtens man kan mærke det nogle gange, især hvis det ikke er noget man går og tænker på hele tiden, så det ikke er indbildning, som jo er forståeligt når man gerne vil være gravid. 

Anmeld Citér

25. august 2016

Liv_86

Den måned jeg fandt ud af jeg var gravid fik jeg en meget stærk fornemmelse af at jeg var gravid og jeg skulle tage en test. Så det gjorde jeg. Den var så svag at det kun var mig der kunne se den. Men jeg vidste det bare. Den måned jeg var gravid i var fornemmelsen anderledes end de foregående måneder hvor man ønskede at man var det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.