Uge 27 og virkelig træt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.129 visninger
9 svar
1 synes godt om
24. august 2016

MissTas

Hej de damer 

ved godt det er normalt at være mere træt i graviditeten, men jeg er ekstrem træt :/ kan sove hele tiden. 

Er det virkelig normalt at være så træt i uge 27? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2016

alenemor42

Tager du jern ?

Anmeld Citér

24. august 2016

MissTas

alenemor42 skriver:

Tager du jern ?

Ja gør jeg hver dag og gjort siden uge 10

Anmeld Citér

24. august 2016

Trine89

Jeg var også overdrevet meget træt i min 2. Graviditet. 

Og man kunne finde noget  grund for det. Jeg fik konstant taget et hav af blodprøver fordi nu havde de en ide. Til sidst sagde de bare at det var nok bare var sådan jeg var gravid denne gang.  

Men en simpel lille tur ned og handle (vi har 150 meter ned til byen) gjorde at jeg kunne sove 3 timer til middag og stadig være død træt når vores store pige blev lagt i seng ved 19:30 tiden

Anmeld Citér

24. august 2016

MissTas

Trine89 skriver:

Jeg var også overdrevet meget træt i min 2. Graviditet. 

Og man kunne finde noget  grund for det. Jeg fik konstant taget et hav af blodprøver fordi nu havde de en ide. Til sidst sagde de bare at det var nok bare var sådan jeg var gravid denne gang.  

Men en simpel lille tur ned og handle (vi har 150 meter ned til byen) gjorde at jeg kunne sove 3 timer til middag og stadig være død træt når vores store pige blev lagt i seng ved 19:30 tiden

Okay... Jeg går også i seng når vores datter blir lagt ved 20 tiden.. Står så op med hende kl. 7.30, aflevere hende i børnehave kl. 9 ca. Og kan så sove igen indtil middag.. Sådan har jeg det hver dag.. Kan nævne det næste gang jeg skal til jordemoder måske

Anmeld Citér

24. august 2016

Trine89

MissTas skriver:

Okay... Jeg går også i seng når vores datter blir lagt ved 20 tiden.. Står så op med hende kl. 7.30, aflevere hende i børnehave kl. 9 ca. Og kan så sove igen indtil middag.. Sådan har jeg det hver dag.. Kan nævne det næste gang jeg skal til jordemoder måske

God ide. Og så vil jeg også anbefale dig ligen at få taget en blodprøve og få tjekket at du optager jernen ordenlig. 

Jeg fik nemlig heller ikke fuld udbytte af det. For kunne af en eller anden grund ikke optage det ordenlig. :/ 

Anmeld Citér

24. august 2016

MissTas

Trine89 skriver:

God ide. Og så vil jeg også anbefale dig ligen at få taget en blodprøve og få tjekket at du optager jernen ordenlig. 

Jeg fik nemlig heller ikke fuld udbytte af det. For kunne af en eller anden grund ikke optage det ordenlig. :/ 

Får jævnligt tjekket min ferritin (jerndepoterne) pga en kronisk sygdom. Sidst lå den fint og har gjort hele graviditeten. 

Anmeld Citér

24. august 2016

Trine89

MissTas skriver:

Får jævnligt tjekket min ferritin (jerndepoterne) pga en kronisk sygdom. Sidst lå den fint og har gjort hele graviditeten. 

Okey min det er da altid noget det ligger som det skal.  

Men jah høre hvad jordemoderen har af ideer. 

Dog kan det nemt være ligesom med mig at man bare er lidt mere træt. Det er røv hårdt, men man lærer ligesom bare at være træt. Vi kom ikke meget ud det sidste trimester fordi jeg ikke havde energi til det. Og jeg var nød til at passe på mig selv. 

Anmeld Citér

25. august 2016

FrkLarsen

MissTas skriver:

Hej de damer 

ved godt det er normalt at være mere træt i graviditeten, men jeg er ekstrem træt :/ kan sove hele tiden. 

Er det virkelig normalt at være så træt i uge 27? 

Her er min træthed også vendt tilbage 23+ 

Jeg har sovet 11 timer hver nat pt, gået i seng med min store pige kl 19 

Tænker at min træthed har noget at gøre med at jeg er startet op på job igen, 6 timer dagligt i butik 

Anmeld Citér

25. august 2016

MissTas

FrkLarsen skriver:

Her er min træthed også vendt tilbage 23+ 

Jeg har sovet 11 timer hver nat pt, gået i seng med min store pige kl 19 

Tænker at min træthed har noget at gøre med at jeg er startet op på job igen, 6 timer dagligt i butik 

kan sagtens være det bare er helt normalt at være mere træt .. Jeg laver dog intet da jeg er sygemeldt.. Så kan ikke se hvad jeg blir så træt af :/ og lillebror er bestemt ikke træt, for han er da så aktiv som han kan være 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.