Hej tøser. Jeg håber, at der er nogle epileptikere derude, der kan nikke genkendende til det her; Jeg er gravid efter kun at have prøvet en enkelt måned.... Eller det vil sige, at vi har ventet længe med at få et barn, for det her med nedtrapning er svært i en uddanelsesperiode, så det skulle lige overståede først. Og så var der jo lige det halve år, hvor jeg skulle trappe ud af min medicin! Så til sammen kan man måske sige 3 år. Nå, men nu sidder jeg altså er helt nygravid og synes, at jeg burde være helt vildt glad og lykkelig.... Men, men, men.... Jeg er konstant bange for, at jeg får et krampeanfald (jeg får ingen forvarsler, men falder bare om. Og så når jeg også at blive blå på fingerspidser, næsetip og læber inden jeg kommer til bevidsthed). Derudover har jeg også haft ondt i underlivet, som når jeg har menstruation. Og når man har menstruation, er der jo noget, der kommer ud, og det skal det jo helst ikke!!! Så jeg går rundt og er mega bekymret hele tiden. Er jeg den eneste, der har det sådan?
Anmeld
Citér