Hæmoride hjælp - akut!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. august 2016

Anonym trådstarter

Arh! Er der nogen der kan hjælpe med kloge ord eller løsninger på en stort hæmoride problem. Jeg har termin lige om lidt og måske af samme årsag er jeg slemt plaget af en/flere store hæmorider. Det gør ondt 24/7 og det er smertefuldt at "putte" den retur. (Den er kommer desuden ud igen 20 sekunder efter - hvorefter jeg igen har konstant ondt) 

Jeg har googlet det til hudløshed og ville ønske jeg "bare" kunne få skåret/tømt den, men er det ens alm læge der gør det eller en speciallæge? Jeg tænker jeg vel dårligt kan nå at blive henvist osv osv, men samtidig gør det bare så ondt at jeg ikke kan forestille mig at skulle gå med det her 1-2-3 uger endnu.

(Er i behandling med creme og stikpiller)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2016

nadhja

enebær salve, det skulle virke. men om det virker i dit tilfælde ved jeg ikke. det lyder jo som om de eller den sidder oppe og inde i tarmen. men det skader jo ikke at prøve... kan købes i helsebutikker, og helt sikkert også over nettet et eller andet sted.

Anmeld Citér

23. august 2016

xStinepigen

Jeg døjede også med hæmorider specielt efter fødslen var det helt sindssygt. Jeg gik på apokeyeknog aagde det, fik noget creme der kunne bedøve/lindre smerten. For lets face it - cremen og stikpillerbe hjælpe jo virkelig ingenting!! Cremen tog det vlrste af smerten - smurte det nok 100 gange flere gange ol dagen end de anvefaldet, og den gik noget hurtigere væk med den creme, for så sad de ikke og var lige så irriteret. Xylocain hedder cremen en hvid og lilla pakke 

Anmeld Citér

23. august 2016

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Jeg døjede også med hæmorider specielt efter fødslen var det helt sindssygt. Jeg gik på apokeyeknog aagde det, fik noget creme der kunne bedøve/lindre smerten. For lets face it - cremen og stikpillerbe hjælpe jo virkelig ingenting!! Cremen tog det vlrste af smerten - smurte det nok 100 gange flere gange ol dagen end de anvefaldet, og den gik noget hurtigere væk med den creme, for så sad de ikke og var lige så irriteret. Xylocain hedder cremen en hvid og lilla pakke 

Og den kræver ingen recept?

Den må helt sikkert prøves så. Frygter virkelig bare også at det går helt i smadder dernede under fødslen 

Anmeld Citér

23. august 2016

xStinepigen

Anonym skriver:

Og den kræver ingen recept?

Den må helt sikkert prøves så. Frygter virkelig bare også at det går helt i smadder dernede under fødslen 

Jeg havde en hæmoride - som båede at gå væk kort inden fødslen. Efter ødslen havde jeg fire, to af dem på størrelse med vindruer. Var så smertefuldt .. Det krlver ingen recept .

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.