Hvorfor er der så meget fokus på Obama, Oprah og de andre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. september 2009

Mira0911

Amerikanere, når nu Spanien, Brasilien og Japan også sender statsledere?

Hvordan kan det være, at det er Hr. og Fru Obama, Oprah Winfrey og de amerikanske sportsstjerner, der får al opmærksomheden i forbindelse med OL-afsløringen?

Mig bekendt dukker det spanske kongepar, Brasiliens præsident og Japans premierminister og mange andre kendisser også op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2009

RikkeR

Dutte84 skriver:

Hvordan kan det være, at det er Hr. og Fru Obama, Oprah Winfrey og de amerikanske sportsstjerner, der får al opmærksomheden i forbindelse med OL-afsløringen?

Mig bekendt dukker det spanske kongepar, Brasiliens præsident og Japans premierminister og mange andre kendisser også op

Jeg kan godt følge dig lidt, men man må jo bare erkende at Hr. og Fru Obama og også Oprah er mere end bare kendisser. De er jo brands og alene det at de kommer til DK er jo STORT og en enorm reklame for DK. Det spanske kongepar har jo været her "mange" gange i forbindelse med kongelige begivenheder.

Jeg synes opmærksomheden er helt naturlig og det ville være mærkeligt, hvis opmærksomheden blev fordelt lige mellem alle kendisserne.

Anmeld

30. september 2009

landskronagade

Mon det har noget at gøre med, at det er dem, der enten har størst indflydelse på, hvordan DK bliver præsenteret i resten af verden, eller at det er dem, som flest kender til i DK, og som derfor giver de forskellige medier det største publikum og har størst kendis-faktor???

Jeg er hvert fald mest interesseret i Obama og Oprah - wow det er stort, at de er her...

Jeg synes bare, det er interessant, at de er her for at promovere sig i fht. OL og ikke for at tale klima?!? Det havde ellers klædt dem.

Anmeld

30. september 2009

Honningblomst

Fordi de har en kæmpe stor magt...

Anmeld

30. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Har jeg også tænkt på :-S

Anmeld

30. september 2009

qp

Ja don't get it... vi burde hellere sende bud efter Kim Jong Il  fra Nord Korea....

Anmeld

30. september 2009

N&J

qp skriver:

Ja don't get it... vi burde hellere sende bud efter Kim Jong Il  fra Nord Korea....

Ja.. cuz så kunne du have en lille sit down med ham.. hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.