Så kommer der lige (endnu) en opdatering fra mig 
Jeg bliver så følelsesladet hver gang jeg opdatere herinde fordi i har bare fulgt mig så længe og der er altid en der skriver at de har sendt en tanke afsted og det betyder så meget for mig. Tænk sig at et forum fyldt med skønne kvinder der aldrig har set mig, kan have så stor betydning for mig 
Nå men nu har jeg ramt 31+0 (igår) hvilket betyder der er 7 uger tilbage til jeg bliver sat i gang. Jeg synes ugerne er fløjet afsted og alligevel synes vi der er lang tid til at vi kan holde hende.
Johnni er begyndt at glæde sig mere og mere. I starten var han bange og holdt afstand til maven og baby, men nu snakker han kun om hvor meget han glæder sig til at høre hende skrige, holde hende, kysse hende og han lyder helt stolt når han snakker om at det er ham der skal give hende ble og tøj på første gang 
Baby'pigen vokser godt. På fredag skal vi til tilvækstskanning så vi lige kan se at alt stadig fungere som det skal, men er ikke i tvivl om at hun har det godt og vokser godt for hun fylder godt nok til derinde nu 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér