31+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
11 svar
36 synes godt om
23. august 2016

grinny

Så kommer der lige (endnu) en opdatering fra mig 

Jeg bliver så følelsesladet hver gang jeg opdatere herinde fordi i har bare fulgt mig så længe og der er altid en der skriver at de har sendt en tanke afsted og det betyder så meget for mig. Tænk sig at et forum fyldt med skønne kvinder der aldrig har set mig, kan have så stor betydning for mig 

Nå men nu har jeg ramt 31+0 (igår) hvilket betyder der er 7 uger tilbage til jeg bliver sat i gang. Jeg synes ugerne er fløjet afsted og alligevel synes vi der er lang tid til at vi kan holde hende. 

Johnni er begyndt at glæde sig mere og mere. I starten var han bange og holdt afstand til maven og baby, men nu snakker han kun om hvor meget han glæder sig til at høre hende skrige, holde hende, kysse hende og han lyder helt stolt når han snakker om at det er ham der skal give hende ble og tøj på første gang 

Baby'pigen vokser godt. På fredag skal vi til tilvækstskanning så vi lige kan se at alt stadig fungere som det skal, men er ikke i tvivl om at hun har det godt og vokser godt for hun fylder godt nok til derinde nu 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2016

Rockertand

grinny skriver:

Så kommer der lige (endnu) en opdatering fra mig 

Jeg bliver så følelsesladet hver gang jeg opdatere herinde fordi i har bare fulgt mig så længe og der er altid en der skriver at de har sendt en tanke afsted og det betyder så meget for mig. Tænk sig at et forum fyldt med skønne kvinder der aldrig har set mig, kan have så stor betydning for mig 

Nå men nu har jeg ramt 31+0 (igår) hvilket betyder der er 7 uger tilbage til jeg bliver sat i gang. Jeg synes ugerne er fløjet afsted og alligevel synes vi der er lang tid til at vi kan holde hende. 

Johnni er begyndt at glæde sig mere og mere. I starten var han bange og holdt afstand til maven og baby, men nu snakker han kun om hvor meget han glæder sig til at høre hende skrige, holde hende, kysse hende og han lyder helt stolt når han snakker om at det er ham der skal give hende ble og tøj på første gang 

Baby'pigen vokser godt. På fredag skal vi til tilvækstskanning så vi lige kan se at alt stadig fungere som det skal, men er ikke i tvivl om at hun har det godt og vokser godt for hun fylder godt nok til derinde nu 

Vi elsker også opdateringerne fra dig, dejligt livsbekræftende.

Jeg glæder mig rigtigt meget til din "jeg har født"-tråd og til et billede af prinsessen.

Anmeld Citér

23. august 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Jeg bliver SÅ glad hver gang du skriver herinde selvom vi ikke kender hinanden, så følges du tæt  og nok også af mange andre, vi vil dig det aller bedste 

Du har en meget fin mave, og tror vi er mange herinde der også glæder os til at se hende   

Og vildt hvor tiden flyver afsted 

Anmeld Citér

23. august 2016

Loa

Glæder mig til at se den lille nuller der gemmer sig derinde  

Det bliver SÅ spændende  

Skal du føde på alm vis eller KS?

Anmeld Citér

23. august 2016

grinny

Rockertand skriver:

Vi elsker også opdateringerne fra dig, dejligt livsbekræftende.

Jeg glæder mig rigtigt meget til din "jeg har født"-tråd og til et billede af prinsessen.

Det er også den tråd jeg glæder mig mest til 

Anmeld Citér

23. august 2016

grinny

Inger skriver:

Jeg bliver SÅ glad hver gang du skriver herinde selvom vi ikke kender hinanden, så følges du tæt  og nok også af mange andre, vi vil dig det aller bedste 

Du har en meget fin mave, og tror vi er mange herinde der også glæder os til at se hende   

Og vildt hvor tiden flyver afsted 

Ja du er helt klart en af dem der har fulgt mig tættest 

Glæder mig så meget til at vise hende frem  

Anmeld Citér

23. august 2016

grinny

Loa skriver:

Glæder mig til at se den lille nuller der gemmer sig derinde  

Det bliver SÅ spændende  

Skal du føde på alm vis eller KS?

Jeg har valgt at jeg helst vil føde selv, men da det tog mange dage sidst og var meget hårdt for min krop har jeg valgt at sige max 24 timer og hvis der intet er sket eller ingen fremgang så bliver det KS

Det er et valg jeg har taget for at tænke på mig selv men også helt klart min mand som skal stå på sidelinien 

Anmeld Citér

23. august 2016

Loa

grinny skriver:

Jeg har valgt at jeg helst vil føde selv, men da det tog mange dage sidst og var meget hårdt for min krop har jeg valgt at sige max 24 timer og hvis der intet er sket eller ingen fremgang så bliver det KS

Det er et valg jeg har taget for at tænke på mig selv men også helt klart min mand som skal stå på sidelinien 

Okay det er da smart at man kan lave sådan en plan/aftale med dem. Og det kan jeg dælme godt forstå. 

Anmeld Citér

23. august 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvor er maven bare fin og hvor er du/i seje! Vh stine

Anmeld Citér

23. august 2016

grinny

Loa skriver:

Okay det er da smart at man kan lave sådan en plan/aftale med dem. Og det kan jeg dælme godt forstå. 

Jeg får heldigvis lov til at bestemme hvordan jeg ønsker det hele skal være, og skulle jeg lige pludselig ændre mening og ønsker KS så laver de det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.