HJÆLP! Kuffert fyldt med små edderkopper!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.106 visninger
13 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. august 2016

Anonym trådstarter

Vi er pt. På vej hjem fra Ferie og kan allerede nu se at vores kuffert er fyldt med bittesmå edderkopper. På vores tøj og alt andet i kufferten er der edderkopper. 

Hvad kan vi gøre når vi kommer hjem? Jeg ønsker ikke at de "invaderer" vores hjem

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2016

MoarMoar

Du tømmer kufferten udenfor så edderkopperne ikke kommer med ind :-)

Anmeld Citér

23. august 2016

Anonym

Hvor har i været på ferie henne? For det kommer jo os helt an på hvilke slags edderkop der er tale om?

Anmeld Citér

23. august 2016

Anonym

Om I har en stor nok fryser, så stikke det hele  i en affaldssæk og lag det i fryseren i nogen døgn. 

Anmeld Citér

23. august 2016

Anonym trådstarter

MoarMoar skriver:

Du tømmer kufferten udenfor så edderkopperne ikke kommer med ind :-)

Det har jeg også tænkt mig at gøre. Men ville høre om der er en måde jeg kan "slå dem ihjel" på ved at sætte noget i kufferten?

Anmeld Citér

23. august 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Om I har en stor nok fryser, så stikke det hele  i en affaldssæk og lag det i fryseren i nogen døgn. 

Desværre Håber også at de ikke overlever flyveturen og minus graderne, da de jo stammer fra et varmt land. 

Har også oplevet lignende med myrer for mange år siden men kan ikke huske hvad jeg gjorde

Anmeld Citér

23. august 2016

FrkC

Jeg ville - såfremt jeg havde tid til det - tømme kufferten på altanen på hotellet, ryste tøjet osv og pakke det ned igen :) Ellers ville jeg pakke ud udenfor derhjemme ..

Anmeld Citér

23. august 2016

MorTil3+

Du kunne evt købe noget der hedder staldspray og sprøjte på og i kufferten. Det slår alt kryb ihjel.

Anmeld Citér

23. august 2016

MorTil3+

Den her bruger vi herhjemme. Og selvom der står til flyvende insekter virker den altså også til edderkopper, selv meget store biller dræber den.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. august 2016

Anonym trådstarter

FrkC skriver:

Jeg ville - såfremt jeg havde tid til det - tømme kufferten på altanen på hotellet, ryste tøjet osv og pakke det ned igen :) Ellers ville jeg pakke ud udenfor derhjemme ..

Det er min eneste option lige pt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.