Graviditetstesten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. august 2016

Helena26

Hej

Jeg er ved, at blive sindsyg.. Jeg havde min sidste menstruation den 23/7-16, og jeg har nu fået kvalme, ømme brystspændinger og øget min tissetrængende gevaldigt. Jeg har derfor haft mistanke, om jeg kunne være gravid og jeg har derefter testet først svag svag positivt, men så et par dage efter testet negativt.... Andre der har prøvet noget lignende????? ���� 

det er dårligt kvalitet på billedet! �� 

Hilsen 

Helena 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2016

et-ønske

Helena26 skriver:

Hej

Jeg er ved, at blive sindsyg.. Jeg havde min sidste menstruation den 23/7-16, og jeg har nu fået kvalme, ømme brystspændinger og øget min tissetrængende gevaldigt. Jeg har derfor haft mistanke, om jeg kunne være gravid og jeg har derefter testet først svag svag positivt, men så et par dage efter testet negativt.... Andre der har prøvet noget lignende????? ���� 

Hilsen 

Helena 

Det der ser da positivt ud  

Anmeld Citér

23. august 2016

God-mor

Helena26 skriver:

Hej

Hilsen 

Helena 

Jeg tænker det kan være en bio når du nu tester negativt. Har selv oplevet det samme. Men  for dig!

Anmeld Citér

23. august 2016

Helena26

Håber ikke det er Bio :/ for jeg testede min morgenurin igen, nu siger den svag positivt... Forstår ingenting 

Jeg er stadig i min mens cyklus, hvor jeg er 2 dage forsent, kan det have nogle former for påvirkningen også? 

Anmeld Citér

28. august 2016

ønskebørn74

Helena26 skriver:

Håber ikke det er Bio :/ for jeg testede min morgenurin igen, nu siger den svag positivt... Forstår ingenting 

Jeg er stadig i min mens cyklus, hvor jeg er 2 dage forsent, kan det have nogle former for påvirkningen også? 

Lig et billede op af den.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.