Min moster sagde til min onkel, at hvis det ikke blev lavet inden xx så ringede hun til en håndværker!! Vupti.. Så blev tingene lavet
jeg tænker at han sikkert synes det er enormt uoverskueligt med 1000 ufærdige projekter - og at du "hele tiden" er "på nakken" af ham hjælper nok heller ikke.
Lav en liste med de ting som skal laves i prioriteret rækkefølge - Tænk evt også over omkostninger i forbindelse med tingene. (Fx taget skal skiftes, men koster xx kr at lave, så det bliver prioriteret ned da pengene ikke er til det, og han skal ikke stoppe listen pga økonomi)
streg ud når tingene er lavet og ros - mænd er ligesom hunde og børn på det område 
listen kunne også indeholde dine "ting" som skal ordnes - så føler han måske det mere som et fælles projekt bare husk at skrive hvem der er ansvarlig for at gøre hvad 
vi har perioder hvor vi laver lister til alle mulige ting: støvsuge, ordne toilet, vælske penge, betale regninger etc.
Tilbage til min "moster".. Inddrag ham i hvornår han forventer at kunne have det færdigt, forbliv realistisk og så sig, at hvis det ikke er ordnet indhenter du tilbud hos håndværker.
Måske nogen af tingene kan betale sig at få andre til.. For når han er hjemme vil han helt sikkert bare nyde tiden med jer i stedet for at stresse rund og bygge
Held ig lykke med projekt "arbejdsmand"
Anmeld
Citér