Sikke en skøn ide
- Jeg elsker min mand, fordi han er min første kærlighed, og nu har været sammen med mig i 5+ år. 
- Jeg elsker min mand for hans fantastiske madlavnings evner, han kan forvandle intet til en fest middag. 
- Jeg elsker min mand fordi han forkæler mig, bare i denne måned er jeg blevet overrasket med 2 gaver, én biograf tur og 1 tur til frisøren.
- Jeg elsker min mand fordi han er min bedste ven, og vi kan tale om alt og intet. Han ved alt om mig, og jeg alt om ham.
- Jeg elsker min mand, fordi han får mig til at føle mig lækker og set. Der er ikke noget bedre end at gå igennem stuen i nattøj, og manden så lige slipper blikket fra tv'et for at følge en imens han giver et "du lækker" pift.
- Jeg elsker min mand fordi han er en skøn far, som gør sit bedste for at være der for vores datter.
- Jeg elsker min mand fordi han er maskulin, har en fantastisk lækker muskuløs krop, de mest skønne grønne øjne, og så ved han lige hvordan man holder fest i soveværelset, så man næsten ikke kan være i sin egen krop bagefter 
(og så er han brandmand, HAPS

- Og så elsker jeg ham for at gøre hverdagen spændende. Og fordi vi er hinandens modsætninger og komplementerer hinanden rigtig godt. 

Tror jeg kunne blive ved, så må stoppe her 

Anmeld
Citér