Jeg elsker min mand fordi:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.838 visninger
16 svar
34 synes godt om
22. august 2016

Mami

hej 

Der har vaeret saa mange triste traade paa det seneste, saa taenkte paa om vi skal tage en positiv traad? Jeg ligger ud  

Han er der altid for mig. Tilsidesaetter sig selv uanset hvad ♡ 

Jeg elsker ham for hans smil, naar han smiler lyser hele rummet op. 

Jeg elsker hvor god han er til at tumle med vores dreng 

Jeg elsker ham fordi han altid stoetter mig i mine ideer og droemme uanset hvor langt ude de er. 

Jeg elsker han kan saette ord paa mig, ligegyldigt hvor urimlig jeg er og hvor hoejt jeg raaber, ser han lige igennem og fortaeller han elsker mig ♡ 

Jeg elsker hvordan den laekreste storbarmede vuggende kvinde kan gaa forbi og det eneste han ser er mig ♡ 

Og jeg elsker han hver dage siger han elsker mig, gir mig et klap i maasen og siger jeg er lige sa smuk udenpaa som indeni ♡ 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2016

Sprit25

Dejligt! 

han er stærk

fordi han er en god far! 

Fordi han prøver at forstå min angst og ikke bare griner når jeg har angst

fordi han fortæller mig jeg nok skal få et job! 

Fordi han nogle gange er det største og mest irriterende røvhul så jeg bare har lyst til at kvæle ham

Anmeld Citér

22. august 2016

Jegkiggerpåfugle

Jeg elsker min mand fordi

han acceptere mig som jeg er

han er i mine øjne verdens bedste far

at han er omsorgsfuld over for alle 

Hans humor 

Anmeld Citér

22. august 2016

kristina90

Mami skriver:

hej 

Der har vaeret saa mange triste traade paa det seneste, saa taenkte paa om vi skal tage en positiv traad? Jeg ligger ud  

Han er der altid for mig. Tilsidesaetter sig selv uanset hvad ♡ 

Jeg elsker ham for hans smil, naar han smiler lyser hele rummet op. 

Jeg elsker hvor god han er til at tumle med vores dreng 

Jeg elsker ham fordi han altid stoetter mig i mine ideer og droemme uanset hvor langt ude de er. 

Jeg elsker han kan saette ord paa mig, ligegyldigt hvor urimlig jeg er og hvor hoejt jeg raaber, ser han lige igennem og fortaeller han elsker mig ♡ 

Jeg elsker hvordan den laekreste storbarmede vuggende kvinde kan gaa forbi og det eneste han ser er mig ♡ 

Og jeg elsker han hver dage siger han elsker mig, gir mig et klap i maasen og siger jeg er lige sa smuk udenpaa som indeni ♡ 

Jeg elsker min mand fordi hans smil gør hverdagen perfekt !

jeg elsker min mand fordi han ALTID er der når jeg er ked af det lige meget hvad! 

Jeg elsker min mand fordi han ved hvad der gør mig glad ved at han ved hvad jeg ønsker i dårlige tider ❤️

Han er bare den bedste ❤️

Anmeld Citér

22. august 2016

Aristocats

Jeg elsker min mand fordi; 

Han har et fantastisk menneskesyn

Jeg elsker hans retfærdighedssans

Jeg elsker hans intelligens og hans humor

Han behandler folk ordentligt

Han er altid ordentligt og kærlig overfor mig

Han er uselvhøjtidelig og accepterer folk som dem de er

Anmeld Citér

22. august 2016

Billefamilie

God idé!

Han er (i mine og mine børns øjne) verdens bedste far

Han er (i mine øjne) verdens bedste mand

Han er skide sjov

Han er vildt lækker

Han køber marabou til os når han har været væk fra os længe

Han har det samme store shoppebehov som jeg

Han er sød mod alle han møder

Anmeld Citér

22. august 2016

Hck

Profilbillede for Hck

Jeg elsker ikke min for noget specielt, jeg elsker ham bare for hele hans helhed 

Anmeld Citér

22. august 2016

Dorthe1986

Ganske enkelt så er vi bare skabt for hinanden vi er hinandens Bonnie og Clyde  da jeg mødte ham føltes det som at komme hjem  

Anmeld Citér

22. august 2016

JeanMckinley

Sikke en skøn ide  

- Jeg elsker min mand, fordi han er min første kærlighed, og nu har været sammen med mig i 5+ år. 

- Jeg elsker min mand for hans fantastiske madlavnings evner, han kan forvandle intet til en fest middag.

- Jeg elsker min mand fordi han forkæler mig, bare i denne måned er jeg blevet overrasket med 2 gaver, én biograf tur og 1 tur til frisøren.

- Jeg elsker min mand fordi han er min bedste ven, og vi kan tale om alt og intet. Han ved alt om mig, og jeg alt om ham.

- Jeg elsker min mand, fordi han får mig til at føle mig lækker og set. Der er ikke noget bedre end at gå igennem stuen i nattøj, og manden så lige slipper blikket fra tv'et for at følge en imens han giver et "du lækker" pift.

- Jeg elsker min mand fordi han er en skøn far, som gør sit bedste for at være der for vores datter.

- Jeg elsker min mand fordi han er maskulin, har en fantastisk lækker muskuløs krop, de mest skønne grønne øjne, og så ved han lige hvordan man holder fest i soveværelset, så man næsten ikke kan være i sin egen krop bagefter   (og så er han brandmand, HAPS&nbsp  

- Og så elsker jeg ham for at gøre hverdagen spændende. Og fordi vi er hinandens modsætninger og komplementerer hinanden rigtig godt. 

Tror jeg kunne blive ved, så må stoppe her 

Anmeld Citér

22. august 2016

Tystys14

Fantastisk tråd 

- Han er verdens bedste far. 

- Kan lide mig som jeg er, og prøver ikke at lave mig om. 

- Og fordi han er manden i mit liv. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.