Nu gik det ellers lige så godt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. september 2009

TbCp

Men så  de to sidste nætter har bare været rigtig dumme. Natten til igår var jeg bare oppe SÅ mange gange.Liva vågnede grædende rigtig mange gange.
I nat vågnede hun ved 4.30 tiden og var ked så hun kom ind til os, der lå hun så og moslede rundt i 20 min. så jeg var helt vågen og til sidst lagede jeg hende i hendes egen seng igen hvor hun sov til kl. 7.

Øv øv, sådan to dumme nætter tærer på kræfterne!

Håber det er overstået, så vi kan gå tilbage til de gode nætter vi snart har haft en del af.

Gaaaaab!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2009

Dictes mor

Ja som du jo selv skriver, så gik det jo ellers lige så godt. Hvor er det ærgeligt, er der sket et eller andet, der gør, at I er kommet ud af den ellers så gode rytme, for jeg synes da at kunne huske, at det var begyndt at gå rigtig godt med nattesøvnen. Bare hun ikke har det ligesom sin mor med mareridt om natten... Det ville være så synd.

Anmeld

30. september 2009

TbCp

Majastina skriver:

Ja som du jo selv skriver, så gik det jo ellers lige så godt. Hvor er det ærgeligt, er der sket et eller andet, der gør, at I er kommet ud af den ellers så gode rytme, for jeg synes da at kunne huske, at det var begyndt at gå rigtig godt med nattesøvnen. Bare hun ikke har det ligesom sin mor med mareridt om natten... Det ville være så synd.

Ja det er faktisk et par uger nu at det har kørt godt.
Ved ikke lige hvad der er sket her de sidste nætter, men håber dælme heller ikke at det er mareridt... det ville godt nok være synd!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.