Hvornår ved man at skilsmisse er det rette valg?
Vi har mange år bag os - vi har voksne børn og et yngre barn.
Jeg elsker ham! men jeg er så træt af hans måde at behandle mig på. Han svigter mig gang på gang. han tager kontakt til kvinder på forskellige chat sites. chatter om sex mv.
senest opdagede jeg chat samtaler med piger helt ned i 18 års alderen. Det var så kvalmende en opdagelse. Jeg har det så dårligt over det. Det er den mand jeg har børn med, er gift med.
Jeg føler min psyke er blevet ødelagt gennem årene pga det - alligevel tænker jeg ofte, men han slår ikke, skælder ikke ud, og er ikke fysisk utro.
Er jeg så dårlig en kone, at han skal have lov til at skabe kontakt med andre kvinder? Eller er det bare helt ok at han gør det? og hvorfor skal de være så unge....han har jo ikke en chance for at score dem in real life.
Er jeg sippet? Jeg konfrontere ham altid med hvad jeg finder- først lyver han, og aner intet om det. men når jeg sort på hvisd kan fremlægge det, så siger han bare, der skete jo ikke noget.
Og hvad med alt det jeg ikke ved? For når nu han lyver, så kan er vel meget vel være mere end hvad jeg ved. Nogle gange har jeg ikke lyst til at vide noget som helst....så er det ligesom lettere at leve med....
Jeg er bange for at miste det liv jeg har, og fortryde det om 2 år. Og jeg er bange for at blive total nedbrudt, hvis jeg bliver. Jeg er bange for vores børns reaktioner. Desuden er jeg bange for at de googler deres fars navn....der kommer nemlig en fin lille chat samtale frem. Det er svinsk. han pisser på vores liv og det vi har sammen. han glemmer mig, altid kommer jeg i anden række.
Jeg savner at han elsker mig - at han vil beskytte mig for en hver pris. at han altid tænker på mig først - men jeg magter ikke at kæmpe for det mere. Og kan jeg overhovedet tilgive de ting, han allerede har udsat mig for.
Vi skændes sjælden. Han fatter ikke en brik - og igen- alt er sagt. han holder bare kæft, og det er kun mig der snakker - bagefter siger han - nu gør jeg det ikke mere, nu bliver det bedre...og efter 2 dage er vi tilbage i hverdagen igen.
Undskyld det lange rodede indlæg. har så mange blandede føelser indeni ligenu. Jeg har satset på ham, som min livspartner og nu lakker det mod enden. nu hvor børnene begynder at flytte hjemmefra, nu hvor VI atter kunne få tid sammen.
I kan ikke give mig svaret. Det er kun mig selv der kan det. Men tak fordi I læste om mit liv.