Du bliver nødt til ikke at fokusere så meget på dine begrænsninger og så bare gøre lidt af hvad du rent faktisk kan og prøve at gøre ting selvom det er rigtig hårdt og/eller besværligt.
Medmindre dine led rent faktisk lukserer burde du godt kunne styrketræne. Det skal bare være ved rigtig lav vægt det første halve til hele år, ikke for mange gentagelser og indlagte pauser. Du kan eventuelt få en af trænerne i fitnesscenteret til at lægge et program til dig med de rigtige kilo, de er vant til sådan nogen som dig...
Virkelig ærgerligt med vand træningen og det bedste ville nok være at tage det op igen.
Jeg bløder selv et sted mellem 14-21 dage pr måned hvor de resterende dage er fordelt tilfældigt et par dage her og der midt i det hele og uden nogen form for forudsigelighed. Jeg bliver nødt til bare at bruge en tampon i den halve til hele time jeg er i vandet 1-2 gange om ugen. Ellers ville jeg jo aldrig kunne træne.
Nej wii er ikke godt nok. Det er ukontrollerede øvelser som højst sandsynligt giver dig mere ondt og som ikke kommer til at gøre nok/det rigtige for din krop - specielt med hensyn til dit blodtryk.
Jeg foreslog også pilates (som kan fås som boldtræning i fitnesscentre), det har du ikke kommenteret på?
Se at få gang i din krop, det bliver kun værre hvis du ikke gør noget ved det.
Anmeld
Citér