Hej i dejlige kvinder!!
Nu skal i høre min lille "historie" ! Er så forvirret og leder efter "svar" eller evt kommentarer på hva andre har oplevet, og evt har oplevet det samme som mig
mig og min mand er i gang med projekt baby, er i vores 2 måned.
Min cyklus er omkring 32-34 dage. Havde min sidste mens d. 28 juli og næste forventet d. 31 august. Har taget ÆL test 5 dage efter mens stop ca, og mange dage frem! (I know totalt utålmodig)
heheh
vi har så sexet stort set alle dage fra min mens sluttede og så 2 uger +- frem. Efter min ÆL (4-5) dage efter jeg ca tror jeg havde det, så ser jeg at jeg har blødt en lille lyserød klat et eller andet (klamt i know). Og tænker først at det måske kan være en rift men alligevel med et lille håb
dagen efter ser jeg igen en lille klat lyserødt/brunt udflåd og begynder så tænke det kan være implantations blødning. Nu idag, er det så 4 dag det er kommet ca 2 gange dagligt.. Har nogen prøvet det? Eller "ved" hvad det kan være? Håber det er en lille spirre der har sat sig fast

altså sidste mens 28-7 til den 1-2 august. Pletblødning 17-20 (indtil videre). Og næste mens forventet d. 31 august. 

Anmeld
Citér