Fisting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2016

Eliza

En tur på Google - mit liv bliver aldrig det sammen  shit!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2016

Lisbeth1985

Eliza skriver:

Ha ha :-)

Anmeld Citér

25. august 2016

CarinaSB

Lisbeth1985 skriver:

Synes det et temmelig skræmmende,at du skal bedøves for at nyde jeres sexliv ����

Nu har jeg ikke snakket om at det gør ondt? Men for at det ikke skal gøre ondt .. få det lige til at lyde mere voldsomt end det er  Jøsses .. 

Anmeld Citér

25. august 2016

Sprit25

CarinaSB skriver:

Nu har jeg ikke snakket om at det gør ondt? Men for at det ikke skal gøre ondt .. få det lige til at lyde mere voldsomt end det er  Jøsses .. 

Ej nu er jeg nød til at spørge. DU må gerne sende privat. Men kan du mærke det hvis du er bedøvet

Anmeld Citér

25. august 2016

Loa

Eliza skriver:

Nu er det også usandsynligt klamme billeder Google viser når man googler det.

(Selvom jeg godt vidste hvad det var, blev jeg alligevel nysgerrig på Googles version af det)

Anmeld Citér

25. august 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Synes faktisk det er lidt "dumt/ondt" (indsæt det ord du passer), at man sidder og nedgør en ting, nogle mennesker godt kan lide.

Husk på, at vi er forskellige, og derfor kan vi lide forskellige ting  

Det var egentlig bare mit indput til debatten.. Sorry =) Men bliver trist over, at nogle sidder og skriver sådan nogle ting....

Og nej, jeg gør det ikke selv, så det er ikke derfor jeg føler mig "stødt"

Anmeld Citér

25. august 2016

Muhmi

Saphiira skriver:

Synes faktisk det er lidt "dumt/ondt" (indsæt det ord du passer), at man sidder og nedgør en ting, nogle mennesker godt kan lide.

Husk på, at vi er forskellige, og derfor kan vi lide forskellige ting  

Det var egentlig bare mit indput til debatten.. Sorry =) Men bliver trist over, at nogle sidder og skriver sådan nogle ting....

Og nej, jeg gør det ikke selv, så det er ikke derfor jeg føler mig "stødt"

Enig, synes det er enormt umodent at sidde og nedgøre en ting som nogle elsker at have med i deres sexliv...

Hvad nu hvis det var doggystyle? Eller analsex? Er det så også i orden at sidde og nedgøre? Det er trods alt folks forskellige præferencer og dem skal de da have lov at have.

Anmeld Citér

25. august 2016

Zelinasmor

Vi gør det ikke, da jeg synes det tager for lang tid  og bliver utålmodig.

Men jeg kan fortælle at det ikke har en dyt at gøre med hvor stram man er. (Til kommentaren om en der har født 15 unger) NEJ det gør ikke ondt hvis teknikken er i orden og man tager sig tiden. Selvom det lyder sådan. Synes det er virkelig umodent at sidde og gøre grin med, specielt fra andre voksne kvinder.

Hvorfor springer i ikke bare indlægget over i stedet? 

Anmeld Citér

25. august 2016

Aristocats

Jeg synes altså ikke at der er nogle der laver ondskabsfuld grin med det, da det er en lidt "ekstrem" ting må man da også forvente lidt blandede reaktioner, især når det handler om at have noget så stort oppe i tissekonen  Netop er vi alle forskellige og derfor er der selvfølglig også nogle der tænker "ej, det kunne godt nok aldrig falde mig ind, tanken skræmmer mig" - jeg ville have det på samme måde hvis jeg skulle klædes ud i et stramt latex hunde kostume med gas maske og da der var én af mine venner der fortalte mig at partneren havde præsenteret idéen for hende, så måtte jeg sgu også trække lidt på smilebåndet og erkende at det var sgu lidt sjovt/skræmmende oppe i mit hoved  Tænker altså at man ikke skal tage tingene så tungt i disse sammenhænge, folks seksuelle præference er forskellige og til tider også meget uvante for folk der ikke er inde i det, fred være med det og grin da lidt med hinanden. 

Anmeld Citér

25. august 2016

Eliza

Loa skriver:

Nu er det også usandsynligt klamme billeder Google viser når man googler det.

(Selvom jeg godt vidste hvad det var, blev jeg alligevel nysgerrig på Googles version af det)

Nå det syntes du alligevel? ���� 

flere af de personer jeg så, tvivler jeg på nogensinde kan holde på hverken pi eller pu dernede igen  

tror der fremtidigt skal pruttes med kæmpe forsigtighed 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.