Hvor tidligt tester i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2016

lilledittemor

1. gang - 3+3 og hun er 4 år

2. gang - 3+2 og hun er 3 år

3. gang - 3+1 og er i 13. uge

Men man bør jo vente til efter 4+0 pga. bio 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2016

Anonym trådstarter

Update.. 

Negativ test her til morgen.. Øv! 

Men håber stadig at mens bliver væk på søndag og bebs hænger fast. 

Anmeld Citér

25. august 2016

Soonmom

Jeg plejer at teste fra 4+0 -  i mine to graviditeter har jeg alligevel først kunne teste positivt efter 5+noget.  Jeg er en langsom starter,  bliver også sat frem til nakkefold i forhold til terminsscaning 

Anmeld Citér

25. august 2016

Camilze

Jeg kunne absolut ikke test positivt før jeg faktisk var over 5 uger henne. Jeg var 5+5, da jeg kunne teste positivt, og i dag har vi en bette pige på 3 måneder 

Anmeld Citér

25. august 2016

Debatpigen.

Anonym skriver:

Som overskriften siger, hvor tidligt tester i?

et par dage inden forventet mens, eller først dagen hvor mens forventes og udebliver? 

testede svagt posativ. 3+1.. Er nu 8 uger

Anmeld Citér

25. august 2016

snartbaby

Hej med dig! Vi har testdag samme tid 

Men jeg har snydt lidt i denne måned. Jeg blev gravid i første forsøg i juni, men fik desværre en spontan abort. Dette er så første cyklus efter min SA, og jeg ved at vi har ramt ÆL. Så jeg startede med at teste 3+1. Allerede 3+2 har jeg fået et lille udsving og der kom faktisk en lille streg over tid. Det er så fortsat og stregerne er blevet stærkere. Men kommer stadig først efter tid. Idag er den flot positiv, men stadig over tid. Lidt forvirrende. Men håber at den hænger ved! 

Når det er sagt, tror jeg at jeg har været rigtig heldig med at kunne teste så tidligt. Plus det som sagt er over de lovlige par minutter, så det er jo i princippet ikke helt gældende. Der er rigtig mange der først kan teste positivt når de er over 4+ så håb er bestemt ikke dømt ude for dit vedkomne 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.