kan jeg 'tvinge' ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
6 svar
4 synes godt om
21. august 2016

Anonym trådstarter

jeg har et dejligt barn fra tidligere forhold der til daglig bor hos sin far, men kommer på samvær hveranden weekend.

Mit barn har nu i det sidste halve år haft fodvorter. Det startede med tre, men nu er der flere og det er lige før h*n har fodvorter på fodvorter. Jeg har flere gange sagt til min eks at han skulle få vores barn i behandling og hver gang har jeg fået at vide at de behandler med en creme, som man skal smøres med i 14 dage - h*n har bare aldrig salven med på samvær. 

Nu har jeg så opdaget at mine andre børn også er begyndt at få fodvorter, men vi slipper jo aldrig af med dem når h*n bliver ved med at komme med ny smitte.

Kan jeg enten tvinge min eks til at finde en mere effektiv behandling, eller ringe til lægen (enten deres eller vores) og få en tid til behandling af mit barn?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2016

esioul

Anonym skriver:

jeg har et dejligt barn fra tidligere forhold der til daglig bor hos sin far, men kommer på samvær hveranden weekend.

Mit barn har nu i det sidste halve år haft fodvorter. Det startede med tre, men nu er der flere og det er lige før h*n har fodvorter på fodvorter. Jeg har flere gange sagt til min eks at han skulle få vores barn i behandling og hver gang har jeg fået at vide at de behandler med en creme, som man skal smøres med i 14 dage - h*n har bare aldrig salven med på samvær. 

Nu har jeg så opdaget at mine andre børn også er begyndt at få fodvorter, men vi slipper jo aldrig af med dem når h*n bliver ved med at komme med ny smitte.

Kan jeg enten tvinge min eks til at finde en mere effektiv behandling, eller ringe til lægen (enten deres eller vores) og få en tid til behandling af mit barn?

Hva med at købe sådan en i håndkøb og se om det hjælper? 

https://www.apoteket-online.dk/vorter-og-ligtorne/16206-wartner-pro-pen.html

Anmeld Citér

21. august 2016

Soonmom

Øhm.  Kan du ikke bare selv starte behandlingen og så give far det i hånden (hvis han skal smøre osv)? 

Anmeld Citér

21. august 2016

Skouboe

Du kan købe et Kit på apoteket, hvor du selv kan fryse dem. 

Anmeld Citér

21. august 2016

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)

Nu ved jeg ikke om du har læst om fodvorter - det har du sikkert, men smider alligevel et link fra netdoktor op omkring fodvorter.

det er selvfølgelig uheldigt at cremen ikke kommer med, men måske gør far faktisk hvad han kan.

fodvorter slipper man ikke lige sådan af med - det kræver tålmodighed ...

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/vorter.htm

Anmeld Citér

21. august 2016

Kløver

Ccamilla skriver:

Nu ved jeg ikke om du har læst om fodvorter - det har du sikkert, men smider alligevel et link fra netdoktor op omkring fodvorter.

det er selvfølgelig uheldigt at cremen ikke kommer med, men måske gør far faktisk hvad han kan.

fodvorter slipper man ikke lige sådan af med - det kræver tålmodighed ...

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/vorter.htm

Enig jeg har kæmpet i 2.5 år med fodvorter, først frysebehsndling intet skete og derefter smurte hver aften med vortes, startede med en og endte med ialt 4 og de 2 var forsvundet for at komme tilbage indenfor 14 dage da alt åbenbart ikke var fjernet. Til sidst måtte jeg få hjælp af hudlæge, smurte med vortex 2 x i døgnet og satte specielt plaster over og så skete der noget, efter et par mdr på den måde forsvandt de og nu er mine fødder fine igen men sikke en kamp  

heldigvis er hverken unger eller mand smittet men de siger også man ikke burde kunne smitte andre imens man følger behandling (bla fryse og den intensive vortex) 

Anmeld Citér

21. august 2016

gokkelok

Creme man skal smøre med i 14 dage?

jeg arbejder på apotek, og sådan en creme kender jeg ikke til 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.