Sår i næsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.208 visninger
10 svar
1 synes godt om
20. august 2016

Anonym trådstarter

Hej. 

Min søn har sår/ar i næsen, det har han haft lidt over en måned. Den kan ikke rigtig nå at hele da han piller ved det hele tiden, så det begynder at bløde lidt. 

Ville i have kontaktet lægen for at får det undersøgt? Eller har i nogle gode råd? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2016

maybebaby2

Anonym skriver:

Hej. 

Min søn har sår/ar i næsen, det har han haft lidt over en måned. Den kan ikke rigtig nå at hele da han piller ved det hele tiden, så det begynder at bløde lidt. 

Ville i have kontaktet lægen for at får det undersøgt? Eller har i nogle gode råd? 

Næ bed din søn om og lade Vær med at pille næse og så om nogle dage er det helet. Så sker man får sår i næsen hvis man bliver ved med at pille næse. 

Anmeld Citér

20. august 2016

Anonym trådstarter

maybebaby2 skriver:

Næ bed din søn om og lade Vær med at pille næse og så om nogle dage er det helet. Så sker man får sår i næsen hvis man bliver ved med at pille næse. 

Det har jeg også gjordt, men han glemmer det, jeg minder ham også når jeg ser det. 

Anmeld Citér

20. august 2016

maybebaby2

Anonym skriver:

Det har jeg også gjordt, men han glemmer det, jeg minder ham også når jeg ser det. 

Så tror jeg desværre ikke der er andet man kan gøre.. han skal desværre selv stoppe med det 

Anmeld Citér

20. august 2016

Fru Ebied

Anonym skriver:

Hej. 

Kontakt lægen da der er stor sandsynlighed for det er børnesår.

Det klør og derfor bliver de ved med stor pille. ��

Anmeld Citér

20. august 2016

Anonym trådstarter

Fru Ebied skriver:

Kontakt lægen da der er stor sandsynlighed for det er børnesår.

Det klør og derfor bliver de ved med stor pille. ��

Godt nok dumt spørgsmål, men kan børnesår godt være inde i næsen? 

Anmeld Citér

21. august 2016

Fru Ebied

Anonym skriver:

Godt nok dumt spørgsmål, men kan børnesår godt være inde i næsen? 

Ja, det vil jeg mene.

Vokser såret i størrelse?

Anmeld Citér

21. august 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Ja, jeg ville kontakte lægen.

Anmeld Citér

21. august 2016

mor88

Anonym skriver:

Hej. 

Kontakt lægen. Du kan få en salve til at smøre på inde i næsen. Vedvarende sår kan ødelægge næsevæggen, så afsted med jer

Anmeld Citér

21. august 2016

CC79

Min datter har haft det samme i 14 dage. Lige ved næseindgangen. Lægen mente det var børnesår og hun bliver nu behandlet med penicillinmikstur og noget medicinsk sæbe man køber på apoteket der hedder Medi-skrub. Men ja prøv at kom en tur om lægen for en sikkerheds skyld.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.