Kender i til det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.205 visninger
6 svar
3 synes godt om
20. august 2016

Anonym trådstarter

Jeg har købt nogle tests fra wish, tilbage i april 16 fik jeg min første positive graviditetstest, men et par dage efter begyndte jeg at bløde.

nu har jeg så igen fået en positiv test, men tør ikke rigtig at blive for glad, for tænk nu hvis det ikke er rigtig eller mister det igen. (Jeg er ikke gået over mens dato, det er måske først på tirsdag) jeg har nogle små stik i underlivet, så er bange for der intet er. 

Mit spørgsmål til jer, er om i kender til forskellen på Kina test og de test i Danmark? 

Tror i Kina test kunne finde på at vise positiv selvom man ikke er gravid? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2016

den glade

da jeg testede positivt var det også på et test købt på wish fra Kina. var selv rigtig meget i tvivl fordi jeg var overbevidst om at testen bare var noget billigt skrammel der lavede streger uden grund eller at det var en ægløsningstest de have pakket i en graviditetstest pakke men men men jeg kunne have sparet mig alle mine bekymringer for det viste sig at de fungerede ganske udmærket de test fra kina da jeg dagen efter testede positivt hos lægen og fik en veninde til at tage en af de test fra kina så jeg kunne se forskel på positiv og negativ så de er ganske udmærket de der kina test fra wish for jeg er da i hvert fald 14+0 idag  

Anmeld Citér

21. august 2016

Anonym trådstarter

Ej hvor godt jeg er glad for du har haft positive oplevelser med dem, og tillykke!!  

Jeg har lige taget en ny fra valmed (tror jeg de hedder) og den viser positiv  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. august 2016

Anonym trådstarter

den glade skriver:

da jeg testede positivt var det også på et test købt på wish fra Kina. var selv rigtig meget i tvivl fordi jeg var overbevidst om at testen bare var noget billigt skrammel der lavede streger uden grund eller at det var en ægløsningstest de have pakket i en graviditetstest pakke men men men jeg kunne have sparet mig alle mine bekymringer for det viste sig at de fungerede ganske udmærket de test fra kina da jeg dagen efter testede positivt hos lægen og fik en veninde til at tage en af de test fra kina så jeg kunne se forskel på positiv og negativ så de er ganske udmærket de der kina test fra wish for jeg er da i hvert fald 14+0 idag  

Havde du forresten også stik/jag i underlivet da du var omkring 3 uger? 

Jeg er så bange for at begynde at bløde  

Anmeld Citér

21. august 2016

den glade

Anonym skriver:

Havde du forresten også stik/jag i underlivet da du var omkring 3 uger? 

Jeg er så bange for at begynde at bløde  

jah det havde jeg. og var også vanvittig bange for at begynde og bløde og rendte de første 5 uger og tjekkede for blod hvert 10 min. jeg var meget bekymret fordi da jeg var til læge lige efter positiv test havde jeg en læge der sagde til mig " jamen det kan jo også være at du bare begynder og bløde og at det bare forsvinder" 

ikke ret rart og få at vide så var faktisk ekstremt nervøs helt frem til nakkefoldskanning.  men heldigvis gik det godt 

Anmeld Citér

21. august 2016

Anonym trådstarter

den glade skriver:

jah det havde jeg. og var også vanvittig bange for at begynde og bløde og rendte de første 5 uger og tjekkede for blod hvert 10 min. jeg var meget bekymret fordi da jeg var til læge lige efter positiv test havde jeg en læge der sagde til mig " jamen det kan jo også være at du bare begynder og bløde og at det bare forsvinder" 

ikke ret rart og få at vide så var faktisk ekstremt nervøs helt frem til nakkefoldskanning.  men heldigvis gik det godt 

Det var ikke sødt sagt af den læge så det jo klart du har været rigtig nervøs frem til uge 12. 

Men krydser fingre for det ikke bare rander ud i en menstruation denne gang  

har i forresten fået kønnet af vide endnu? 

Anmeld Citér

22. august 2016

den glade

Anonym skriver:

Det var ikke sødt sagt af den læge så det jo klart du har været rigtig nervøs frem til uge 12. 

Men krydser fingre for det ikke bare rander ud i en menstruation denne gang  

har i forresten fået kønnet af vide endnu? 

Jah det er en lille dreng 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.