Sidder lige og ser på Felix....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

825 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. september 2009

mariamiss6

Felix sidder og leger på gulvet. Og det store hit i øjeblikket er titte-bøh legen...

Han prøver for tiden at gemme sig på alle mulige måder, men han er jo stadig bare på stadiet 'når jeg ikke kan se dig, kan du heller ikke se mig', og derfor gemmer han bare sine øjne, og tror så det er godt nok...

Lige nu sidder han og leger den leg med sig selv.... Og det foregår ved at han tager Bastians tegneplade-dims op foran hovedet, mens han siger 'Ah ah ah ah'... og girner ind imellem.... Det er altså meget hyggeligt at se på....

I øvrigt er det nye opmærkomhedstrick at hoste (har han gjort længe) og når man så ser på ham, så ryster han på sit hovede, ind til nogen (for 117. gang) gider at sige 'nej nej nej nej' for ham.... Og så griner han hehe....

Sådan ser en "helt væk" Felix altså så ud....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2009

Henriette72

Hvor er han bare dejlig!

Anmeld

30. september 2009

mariamiss6

Jaaaah

Anmeld

30. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Kan godt se at han er heeeeeeeeeeeelt væk hehe

Anmeld

30. september 2009

Misjelle

Hvor er han bare skøn ... Linus er også helt vild med at lege gemme herhjemme. Han bruger som regel en stofble og så er trækker han den selv over hoveedet og fjerner den igen ... de kan være nemme at underholde nogle gange hehe .

Anmeld

30. september 2009

LauraLW

Felix-hvem? jeg kan ikke se nogen! Kun en tegne-plade-dims

Ps. ikke alle der vokser fra det stadie, min kæreste laver strudse-tricket hvis han er lidt flov eller pinlig over noget... og især hvis jeg griner ad ham. -  Og så sidder man bare der med "hallååååå, jeg kan jo godt se dig!" - "nej, jeg er en struds" siger han så bare. Christ altså.

Anmeld

30. september 2009

mariamiss6

LauraLW skriver:

Felix-hvem? jeg kan ikke se nogen! Kun en tegne-plade-dims

Ps. ikke alle der vokser fra det stadie, min kæreste laver strudse-tricket hvis han er lidt flov eller pinlig over noget... og især hvis jeg griner ad ham. -  Og så sidder man bare der med "hallååååå, jeg kan jo godt se dig!" - "nej, jeg er en struds" siger han så bare. Christ altså.

Hahahahahahaha kæft en funny kæreste du har....

Og ja heeeeelt væk.... Tossede unge altså

Felix elsker også at gemme sig med stofbleen, han kan bare ikke finde ud af at tage den helt hen over hovedet endnu, så han hiver bare hjørnet op til øjnene, gemmer sig lidt med hænderne også, og kigger så ned ad, som på billedet oppe over...

Anmeld

30. september 2009

qp

mariamiss6 skriver:

Felix sidder og leger på gulvet. Og det store hit i øjeblikket er titte-bøh legen...

Han prøver for tiden at gemme sig på alle mulige måder, men han er jo stadig bare på stadiet 'når jeg ikke kan se dig, kan du heller ikke se mig', og derfor gemmer han bare sine øjne, og tror så det er godt nok...

Lige nu sidder han og leger den leg med sig selv.... Og det foregår ved at han tager Bastians tegneplade-dims op foran hovedet, mens han siger 'Ah ah ah ah'... og girner ind imellem.... Det er altså meget hyggeligt at se på....

I øvrigt er det nye opmærkomhedstrick at hoste (har han gjort længe) og når man så ser på ham, så ryster han på sit hovede, ind til nogen (for 117. gang) gider at sige 'nej nej nej nej' for ham.... Og så griner han hehe....

Sådan ser en "helt væk" Felix altså så ud....

Nåååårh altzåååh hvor er han sød....

Anmeld

30. september 2009

Honningblomst

Hvor er han bare skøn og RØDHÅRET....bedre fåes de ikke.....

Anmeld

30. september 2009

mariamiss6

Jaaaaah det er dejligt med rødt hår...... sagde rødtoppens rødhårede mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.