Hjælp søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.543 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. august 2016

Nikoline123

jeg forsøger at finde min ægløsning med test har forsøgt nu både fra d 19 og fem dage frem og fra d 15 og fem dage frem... Negativ... Jeg har typisk menstruation der starter d 7 eller d 8 i måneden ... Nogen der kan hjælpe med hvornår ægløsning kan være mvh Nina 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2016

Debatpigen.

Paulinerubio skriver:

jeg forsøger at finde min ægløsning med test har forsøgt nu både fra d 19 og fem dage frem og fra d 15 og fem dage frem... Negativ... Jeg har typisk menstruation der starter d 7 eller d 8 i måneden ... Nogen der kan hjælpe med hvornår ægløsning kan være mvh Nina 

omkring dwen 24/25

Anmeld Citér

19. august 2016

Nikoline123

Debatpigen. skriver:

omkring dwen 24/25

Hvordan regner du����

Anmeld Citér

19. august 2016

Astoria

Profilbillede for Astoria

Man siger typisk 14 dage før mens, men kan kort forekomme lidt før eller lidt senere. Jeg ville teste fra 17 dage før forventet menstruation indtil 10 dage før. 

Anmeld Citér

19. august 2016

Xolia

Paulinerubio skriver:

Prøver I at lave baby? I stedet for at tænke for meget og København dig fattig, så dyrk se i massevis  brug til nød en app 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.