Bedste restaurant i Kbh og omegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

786 visninger
10 svar
2 synes godt om
19. august 2016

SaraSH

Jeg har brug for inputs 

Den sidste tid har været hård ved os herhjemme så jeg er ved at arrangere en mand&kone dag hvor det kun er mig og ham jeg leder derfor efter et rigtig godt sted at spise - gerne et romantisk sted 

nogen erfaringer ? Bring it on

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2016

Sprit25

Øl og brød.

ikke mega romantisk men super lækker mad og god øl! 

Anmeld Citér

19. august 2016

modesty

SaraSH skriver:

Jeg har brug for inputs 

Den sidste tid har været hård ved os herhjemme så jeg er ved at arrangere en mand&kone dag hvor det kun er mig og ham jeg leder derfor efter et rigtig godt sted at spise - gerne et romantisk sted 

Prisniveau?

Anmeld Citér

19. august 2016

ESV

SaraSH skriver:

Jeg har brug for inputs 

Inden for hvilken prisramme?

Anmeld Citér

19. august 2016

SaraSH

modesty skriver:

Prisniveau?

Priserne er ikke vigtige - så længe det er et godt sted og 'man får hvad man betaler for' 

Anmeld Citér

19. august 2016

SaraSH

ESV skriver:

Inden for hvilken prisramme?

Prisen er ikke vigtig - så længe stedet er godt og at 'man får hvad man betaler for' 

Anmeld Citér

19. august 2016

ESV

SaraSH skriver:

Prisen er ikke vigtig - så længe stedet er godt og at 'man får hvad man betaler for' 

Altså hvis man er til bøf så må MASH helt klart være at foretrække. Ellers kan jeg anbefale den italienske der ligger på Rådhuspladsen, har godt nok ikke været der nogle år da jeg er flytter fra KBH men jeg kan ikke forestille mig at de skulle være gået på kompromis med kvaliteten.

Anmeld Citér

19. august 2016

modesty

SaraSH skriver:

Priserne er ikke vigtige - så længe det er et godt sted og 'man får hvad man betaler for' 

Salon 39 er lækkert og romantisk. Billederne på hjemmesiden er ikke så fede, men stedet er rigtig hyggeligt.

Chai Wong er hyggeligt, der kan man bestille en "seng" hvor man sidder for sig selv. God til romantisk date.

Oysters & Grill er lækker seafood og god value for money, men akustikken er ikke fed, så måske ikke det oplagte til en romantisk date.

Spuntino er rigtig dejlig mad. Pæne lokaler, men ikke så "dunkelt", mere lyst i det.

Relæ har jeg ikke prøvet endnu, men kunne rigtig godt tænke mig.

Orangeriet er super fine omgivelser i et gammelt, ja, orangeri  i Kongens Have. Dejlig mad også.

Anmeld Citér

20. august 2016

Aristocats

Madklubben

Anmeld Citér

20. august 2016

SaraSH

modesty skriver:

Salon 39 er lækkert og romantisk. Billederne på hjemmesiden er ikke så fede, men stedet er rigtig hyggeligt.

Chai Wong er hyggeligt, der kan man bestille en "seng" hvor man sidder for sig selv. God til romantisk date.

Oysters & Grill er lækker seafood og god value for money, men akustikken er ikke fed, så måske ikke det oplagte til en romantisk date.

Spuntino er rigtig dejlig mad. Pæne lokaler, men ikke så "dunkelt", mere lyst i det.

Relæ har jeg ikke prøvet endnu, men kunne rigtig godt tænke mig.

Orangeriet er super fine omgivelser i et gammelt, ja, orangeri  i Kongens Have. Dejlig mad også.

Hold da op 

tak! Jeg må vist lige ind og lure 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.