Små røde pletter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.876 visninger
12 svar
1 synes godt om
19. august 2016

Anonym trådstarter

Hej min søn har lige ligget syg med lidt feber og kriller i halsen opkast osv. Vi var forbi lægen og han sagde det var en virus ham har fået raget til sig. 

Han er nogenlunde på toppen igen. 

Men her til morgen har han 5 røde små runde plettet i ansigtet ? Hvad er nu det ? Googlede selvfølgelig og læste at hvis barn har haft tre dages feber er det naturligt at der kommer røde pletter derefter men ved selvfølgelig ikke om det er det da han kun er knap 5 måneder - nogle der har prøvet noget lignende ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej min søn har lige ligget syg med lidt feber og kriller i halsen opkast osv. Vi var forbi lægen og han sagde det var en virus ham har fået raget til sig. 

Men her til morgen har han 5 røde små runde plettet i ansigtet ? Hvad er nu det ? Googlede selvfølgelig og læste at hvis barn har haft tre dages feber er det naturligt at der kommer røde pletter derefter men ved selvfølgelig ikke om det er det da han kun er knap 5 måneder - nogle der har prøvet noget lignende ? 

Ingen ?

Anmeld Citér

19. august 2016

JVF

Anonym skriver:

Da min datter havde tre dages feber, fik hun bitte-små prikker over hele kroppen. Det startede på ryggen og derefter mave og resten. De kunne til dels forveksles med hormonknopper. Der var ikke rigtig noget i ansigtet. 

Kan desværre ikke sige om din søn har haft tre dages feber, men nogle børn reagerer også bare på virus ved at slå lidt ud i huden. 

Anmeld Citér

19. august 2016

MHB

Skoldkopper måske? 

Anmeld Citér

19. august 2016

Anonym trådstarter

MHB skriver:

Skoldkopper måske? 

Er det ikke for tidligt ?

Anmeld Citér

19. august 2016

Fremad

det er troeds alderen helt normalt, knopperne kan også snildt være varme/tagl knopper.....

Anmeld Citér

19. august 2016

Anonym trådstarter

sscm skriver:

det er troeds alderen helt normalt, knopperne kan også snildt være varme/tagl knopper.....

Det er mere sådan røde pletter end knopper 

Anmeld Citér

19. august 2016

Anonym trådstarter

sscm skriver:

Sådan så det ud imorges det røde ring er forsvundet igen - lægen kunne heller ikke svare hvad det er - måske fordi han lige har ligget syg 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. august 2016

Fremad

Anonym skriver:

Sådan så det ud imorges det røde ring er forsvundet igen - lægen kunne heller ikke svare hvad det er - måske fordi han lige har ligget syg 

Hmm jeg ville lige få læge til at tjekke da de ser ud som om det er ret stort....  Dog tror jeg det er insekt bid, min søn har det også dog ikke så store som den på billedet.... Men flere steder på kroppen n

Anmeld Citér

19. august 2016

Fremad

Anonym skriver:

Hmm jeg ville lige få læge til at tjekke da de ser ud som om det er ret stort....  Dog tror jeg det er insekt bid, min søn har det også dog ikke så store som den på billedet.... Men flere steder på kroppen n

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.