Jordmor hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
7 svar
1 synes godt om
18. august 2016

MissMoon

Hej piger.

er gravid på uge 17 og undre mig lidt over hvornår jeg for en indkaldelse til første jordmor tjek.

til NF sagde de at jeg sku holde øje med min e boks og det har jeg gjort hver dag siden og der er stadig ikke kommet nogen indkaldelse endnu? Hvornår var i til første JM tjek? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2016

nielsen80

MissMoon skriver:

Hej piger.

er gravid på uge 17 og undre mig lidt over hvornår jeg for en indkaldelse til første jordmor tjek.

til NF sagde de at jeg sku holde øje med min e boks og det har jeg gjort hver dag siden og der er stadig ikke kommet nogen indkaldelse endnu? Hvornår var i til første JM tjek? 

I uge 18-19 stykker her anden gang, som første gangs gravid mener jeg det var allerede ved uge 14.

Prøv at ring og spørg, kan jo være der er misset noget her i ferieperioden.

Anmeld Citér

18. august 2016

MissMoon

nielsen80 skriver:

I uge 18-19 stykker her anden gang, som første gangs gravid mener jeg det var allerede ved uge 14.

Prøv at ring og spørg, kan jo være der er misset noget her i ferieperioden.

Ja, husker også det var en del tidligere første gang. Ringer i morgen

Anmeld Citér

18. august 2016

KissMeKissMeKissMe

Jeg har tænkt det samme. Er førstegangs og blevet indkaldt til første jordemor i uge 23, hvilket virker sent. Har som sådan ikke travlt med at komme af sted. Har bare læst at der kan blive fyldt op i hjemmefødselsordningen, så håber der er plads nu hvor jeg først kan komme til at melde mig til i uge 23. 

Anmeld Citér

18. august 2016

GrønStjerne

Jeg var 3. gangs sidste år, og var afsted i uge 14 første gang. Det var i region hovedstaden.

Anmeld Citér

18. august 2016

Soonmom

Jeg er andengangs og skal afsted i næste uge (14+4)

Anmeld Citér

20. august 2016

FrkLarsen

Mener det er forskelligt alt efter hvilken region man tilhøre. 

jeg var afsted 16+3 første gang og igen 21+3, venter 3 besøg når jeg er 29+3 

Anmeld Citér

21. august 2016

MissMoon

Var afsted i uge 14 med min datter, så synes bar det var lidt underligt jeg ikke engang havde fået en indkaldelse endnu. Skal afsted på torsdag, ringede til dem og fik at vide det var fordi de var bagud. Så er i uge 18 når jeg skal afsted, men så der måske os større chance for hun vil lade mig hører hjertelyd ved første tjek når jeg er det længere henne 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.