Jeres affaring efter spontan abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. august 2016

Smilet:)

Ville lige høre jeres affaring efter en spontan abort
- jeg hade den 6 juli en spontan abort hvor jeg dagen efter hade tid til skanning jeg ringede så til sygehuset og sagde jeg var 99% sikker på at jeg hade haft en spontan abort og de sagde jeg bare skulle komme ind alligevel for så tjekkede de om det hele var kommet med ud og så skulle de ha nogen blodprøver for at måle mit HCG, det hele var heldigvis kommet med ud og mit HCG var faldet meget så de tog nye blodprøver for at holde øje med det og mit HCG blev testet til 15 en uge efter den spontane abort hvor de så også stoppede med at tage flere blodprøver, jeg har så efterfølgende taget en graviditet test for at se om den stadig blev positiv men den viste klar negativ, jeg fik af vide min menstruation ville komme ca efter 4 uger og i værste tilfælde 6 uger jeg gik så og ventede på min menstruation men der skete aldrig noget jeg begyndte så at have nogen dage med menstruation lindene smerter og murren i underlivet hvor jeg tænkte oka nu får jeg den men igen skete der aldrig noget så jeg valgte at tage en graviditet test igen og den viste svagt positiv

Kan jeg være gravid igen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2016

NNL

Selvfølgelig kan du være gravid igen  

Efter min spontane abort fik jeg at vide at der er gode chancer for hurtigt at blive gravid igen, da kroppen lige har (haft) HCG hormonerne i blodet. Der gik dog 6 mdr for mig.

Men hvis mensen ikke er kommet og du har en positiv test, så tør jeg da godt sige tillykke!!!

Anmeld Citér

18. august 2016

NNL skriver:

Selvfølgelig kan du være gravid igen  

Efter min spontane abort fik jeg at vide at der er gode chancer for hurtigt at blive gravid igen, da kroppen lige har (haft) HCG hormonerne i blodet. Der gik dog 6 mdr for mig.

Men hvis mensen ikke er kommet og du har en positiv test, så tør jeg da godt sige tillykke!!!

Men tror du jeg kan regne med den svage positive test?  

Anmeld Citér

19. august 2016

NNL

Smilet:) skriver:

Men tror du jeg kan regne med den svage positive test?  

Ja, så længe den er positiv, er det ligegyldigt hvor tydelig den er. Prøv at tage en ny efter et par dage, og er den stadig positiv, så er der da slet ingen tvivl. Når den nu har været negativ i mellemtiden, kunne jeg ikke forestille mig at der er rester af HCG fra den "gamle" graviditet.

Krydser alt hvad jeg har for dig 

Anmeld Citér

19. august 2016

NNL skriver:

Ja, så længe den er positiv, er det ligegyldigt hvor tydelig den er. Prøv at tage en ny efter et par dage, og er den stadig positiv, så er der da slet ingen tvivl. Når den nu har været negativ i mellemtiden, kunne jeg ikke forestille mig at der er rester af HCG fra den "gamle" graviditet.

Krydser alt hvad jeg har for dig 

Oka Taak vil jeg prøve

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.