Køre bil som højgravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.352 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. august 2016

Anonym trådstarter

Jeg er kun i uge 29 og har allerede problemer med at sidde bag rattet når jeg er ude st køre. Der er længe til jeg kan gå fra, og offentlig transport er ikke en mulighed for mig, da jeg ikke kan nå at møde til tiden så. 

Hvad gør man når maven ikke kan være der mere? Bider man det i sig og sidder med en ret klemt mave, eller findes der en løsning? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2016

Kløver

Kan du ikke rykke sædet tilbage  

jeg er en ret stor pige og selv som højgravid har bilkørsel ikke været et problem. Ofte kan bilsædet jo også justeres ved at blive pumpet op eller ned  

Anmeld Citér

18. august 2016

LouiseEm

Anonym skriver:

Jeg er kun i uge 29 og har allerede problemer med at sidde bag rattet når jeg er ude st køre. Der er længe til jeg kan gå fra, og offentlig transport er ikke en mulighed for mig, da jeg ikke kan nå at møde til tiden så. 

Hvad gør man når maven ikke kan være der mere? Bider man det i sig og sidder med en ret klemt mave, eller findes der en løsning? 

Øv hvor træls. Kan ikke se hvad løsningen skulle være. Du kan ikke gøre maven mindre, tværtimod vokser den jo stadig, og dine ben kan heller ikke gøres længere. Så enten må du bide det i dig, gå, eller få andre til at køre dig 

Anmeld Citér

18. august 2016

Bshizzle

Jeg gjorde det at jeg enten rykkede sædet lidt tilbage eller vippede det lidt bagud så maven ik blev klemt. 

Man kan osse få nogle seler til selen så der er mere støtte til maven. 

Ellers var et elastik-mave-bælte en god mulighed. 

Jeg kørte selv bil hele min graviditet.. Ja selv på selve dagen hvor fødslen gik igang. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.