Hmm what to do

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. september 2009

Lullaby

Jeg er pt barselsvikar på en superfed skole. Jeg elsker at være der. Der er supergod dialog lærere imellem, fed atmosfære og deres målsætninger er bare lige mig.
Jeg er pt ansat indtil 22 December men ved at der den 5 Januar skal ansættes en ny lærer pga barsel samt en ny lærer 1 februar pga barsel. Dvs. at der er 2 stillinger der evt kunne blive mine. Begge stillinger indbefatter dansk og engelsk som er mine linjefag, dog er den ene udskolingen som jeg ikke er så glad for og den anden er indskoling samt mellemtrin som er mine ønsker.
Og jeg ved ikk hvad jeg skal gøre for jeg er sådan set bare interesseret i at blive selvom det indbefatter de store. Jeg vil snakke med lederen i morgen og her er det sådan ca som jeg vil sige:
Jeg elsker at være her, dialogen, jeres målsætninger og jeres atmosfære er lige noget for mig. Hvad skal jeg gøre for at komme i betragtning til jobbet?
Jeg ved så ikke om jeg skal sige at jeg helst vil komme i betragtning til det ene for hvad nu hvis der er en der er bedre end mig der er bedst så står jeg uden? Eller om jeg skal sige jeg er interesseret i dem begge og så håbe at jeg får det sidste job hvor der også er hjemkundskab. Kan man tillade sig at sige man gerne vil ansøge dem begge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Selvfølgelig bør du da søge begge to. Men i virkeligheden syns jeg bare du skal snakke med din leder også bør din leder da bare fortsætte din ansættelse som barselsvikar. Det bør ikke være nødvændigt at søge

Din leder må da også være interesseret i at have en ansat der er rigtig glad for at være der og kender resten af personalet. Så er det jo bare at ligge puslespillene så det kører bedst muligt! 

Held og Lykke!

Anmeld

30. september 2009

Lullaby

Selvfølgelig bør du da søge begge to. Men i virkeligheden syns jeg bare du skal snakke med din leder også bør din leder da bare fortsætte din ansættelse som barselsvikar. Det bør ikke være nødvændigt at søge

Din leder må da også være interesseret i at have en ansat der er rigtig glad for at være der og kender resten af personalet. Så er det jo bare at ligge puslespillene så det kører bedst muligt!

Held og Lykke!

Den ene er slået op for det skal de vist gøre. Det er loven. Men spm. er så bare om jeg skal søge igen. Eller om jeg kommer i betragtning på lige fod eller hvad.. puha.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.