8 år uden et bad...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. september 2009

Mira0911

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2009

Bondepigen

Ej, hvor er det synd for hende!!!

Det er bare svineri, og dem der har lavet den lovgivning, skulle ikke have lov til at komme i bad de næste 8 år.
FØJ, hvor umenneskeligt!

Anmeld

30. september 2009

Barbamama

ej hvor har jeg bare ondt af hende. Det er sgu da uværdigt!!! Åndssvage ko fra kommunen (ja undskyld, men jeg bliver sgu gal) Regler kan sgu godt bøjes. Hvad hvis det var hende selv der sad der? Det er fanme umenneskeligt. Man må aldrig håbe hun selv kommer til at skulle have hjælp, for så kan hun sidde i samme lortede situation! AAAAAAAAAARGH!!!

Anmeld

30. september 2009

mor_sabina

Ja det virker godt nok fuldstændig vanvittigt. Tænk at være så klar i hovedet og bare ikke selv kunne gøre noget ved det.. Jeg er rystet.

Anmeld

30. september 2009

pussekat

Dutte84 skriver:

www.bt.dk/bttv/clip/44/5155

Stakkels kvinde....

hejsa
der er kun at sige  pahaaaa tro jeg vil bliv  vis jeg ikke kun kom i bad elsker min bad vi må da håbet de få når ud af røven så hun kan kom i bad føler men dame

Anmeld

30. september 2009

Ansemusen

Hende kvinden og selve kommunden skulle have sådan en r..fuld!!!  Sikke dog nogle lamme og umenneskelige argumenter hun kommer med! Kan kun gisne om, hvor forfærdeligt det må være, som almindeligt intelligent menneske, at blive nedværdiget på den måde! Jeg er til tider dybt rystet over, at vi kalder os selv for en velfærdsstat!!

Anmeld

30. september 2009

qp

Ja ok 8 år er fandme lang tid...
8 dage er dog noget helt andet, jeg går i bad hver 8 dag....

Anmeld

30. september 2009

Ayasmor

sidder helt og koger af raseri.. det er sku lige før jeg selv vil tage ned til den stakkels dame, og rykke det "trin" af... nogle gange er livet altså ikke bare sort og hvidt.. undskyld mit sprog, men sikke en dum ko af en kommunedame

Anmeld

30. september 2009

Diana...

Hold k... altså de skulle jo prøve at se hvordan der er at gå uden et bad i 8 år jeg SKAL i bad hver morgen for eller kommer jeg slet ikke i gang med dagen og føler mig virkelig klam. 

At de kan gøre det det kan jeg slet ikke forstå det er så umenneskeligt 

Håber sgu der bliver gjort noget ved det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.