Graviditetssymptomer efter formodet spontan abort.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.882 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. august 2016

Anonym trådstarter

Jer der har oplevet en tidlig spontan abort.. Hvornår forsvandt jeres symptomer på graviditet? Jeg begyndte at bløde i torsdags da jeg var 6+4, og kom til scanning fredag formiddag hvor lægen kun kunne se en 14 mm slimhinde. Vi blev enige om at det nok var en spontan abort, da jeg både havde kraftig blødning og mange smerter, og han tog en blodprøve for at sikre sig at mit hcg falder som det skal. Han målte det til 339 hvilket jo er meget lavt i forhold til hvor langt jeg skulle være henne. Vi har derfor en ny aftale til scanning og blodprøve på fredag.

Jeg bløder stadig, og har haft smerter i mange dage nu, men mine graviditetssymptomer er der stadig, og de bliver faktisk værre  Jeg har i løbet af ugen fået markant kraftigere madlede, kvalme af lugte som normalt ikke generer mig, og en fuldstændig overmandede træthed som jeg kun husker at have oplevet i mine tidligere graviditeter. Udover det er mine bryster også blevet ømme, og det er først kommet i løbet af de sidste 2 dage. 

Er det det resterende hcg der stadig driller mig? Og hvornår burde det være ude af kroppen? Vil så gerne i gang med at blive gravid igen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2016

Cille96

Anonym skriver:

Jer der har oplevet en tidlig spontan abort.. Hvornår forsvandt jeres symptomer på graviditet? Jeg begyndte at bløde i torsdags da jeg var 6+4, og kom til scanning fredag formiddag hvor lægen kun kunne se en 14 mm slimhinde. Vi blev enige om at det nok var en spontan abort, da jeg både havde kraftig blødning og mange smerter, og han tog en blodprøve for at sikre sig at mit hcg falder som det skal. Han målte det til 339 hvilket jo er meget lavt i forhold til hvor langt jeg skulle være henne. Vi har derfor en ny aftale til scanning og blodprøve på fredag.

Jeg bløder stadig, og har haft smerter i mange dage nu, men mine graviditetssymptomer er der stadig, og de bliver faktisk værre  Jeg har i løbet af ugen fået markant kraftigere madlede, kvalme af lugte som normalt ikke generer mig, og en fuldstændig overmandede træthed som jeg kun husker at have oplevet i mine tidligere graviditeter. Udover det er mine bryster også blevet ømme, og det er først kommet i løbet af de sidste 2 dage. 

Er det det resterende hcg der stadig driller mig? Og hvornår burde det være ude af kroppen? Vil så gerne i gang med at blive gravid igen 

Hejsa jeg gennemgik for ca 3-4 måneder siden en spontan abort, jeg havde også ligesom du men mit gik meget hurtigt væk igen.. Er du blevet henvist til en fertalitetsklinik? Eller gynækologerne på sygehus? Det blev jeg nemlig, det er blot et spørgsmål da jeg netop havde det ligesom du og aldrig havde hørt om nogle med disse symptomer   

Anmeld Citér

17. august 2016

Anonym

Jeg vil gerne svare anonymt da hverken min familie eller dem som kender mig her inde ikke kender noget til mine 2 spontane aborter. 

Jeg har som sagt mistet 2 gange nu i træk. 

Første gang mistede jeg da jeg var 8+ og der gik lidt tid før min krop var normal igen og kvalmen/oppustet mave var væk igen. 

Blev så gravid igen og faktisk mistede jeg her i weekenden hvor jeg var 11+. (Var til scanning igår hvor de kunne se fosteret var væk).

Har løbende været til scanning og taget div blodprøver (4 gange) for de kunne se at fosteret ikke voksede rigtigt. 

- samme dag jeg tog på ferie, da begyndte jeg og bløde og bløder nu på 22 dagen.. (Men alligevel var jeg gravid hele min ferie).

Igår aftes skulle jeg ta 2 stikpiller for at få livmoderen (resterne af den tomme sæk) ud. 

Jeg er stadig oppustet, kvalme og ømme babsenutter 

Så venter osse vare på det forsvinder... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.