ÆL test der opfører sig mærkeligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

241 visninger
5 svar
6 synes godt om
17. august 2016

hazel80

Hejsa..

jeg tog tilfældigt en ÆL test dag 18 (nederst) - min cyklus er på ca 32 dage. Den var positiv - lige tydelige streger. 

Tog irriterende nok en til dag 20 og den var også positiv (ens med den fra dag 18)... Hmm, spurgte lidt herinde og lod det ligge. Min historie for øko graviditeter er ikke fantastiske. 

Jeg tog så IGEN (!) en dag 24 (øverst)- (2,5 år i baby mode gør altså noget ved det indre testmonster). Havde en tilbage og tænkte - hvad pokker, skal jo alligevel i endnu en fertilitetsbehandling i næste måned. 

Dér kom teststregen så før kontrolstregen overhovedet var kommet og er så blevet MEGET mørk.  Jeg ved ikke hvad jeg skal tro?!? Er der nogen der kan berige/berolige mig?

På forhånd tak 

Hazel

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2016

70121416

Prøv at tage en g test  

ægløsningstesten vil give udslag ved en graviditet

opdatere du? 

Anmeld Citér

17. august 2016

MissTas

hazel80 skriver:

Hejsa..

jeg tog tilfældigt en ÆL test dag 18 (nederst) - min cyklus er på ca 32 dage. Den var positiv - lige tydelige streger. 

Tog irriterende nok en til dag 20 og den var også positiv (ens med den fra dag 18)... Hmm, spurgte lidt herinde og lod det ligge. Min historie for øko graviditeter er ikke fantastiske. 

Jeg tog så IGEN (!) en dag 24 (øverst)- (2,5 år i baby mode gør altså noget ved det indre testmonster). Havde en tilbage og tænkte - hvad pokker, skal jo alligevel i endnu en fertilitetsbehandling i næste måned. 

Dér kom teststregen så før kontrolstregen overhovedet var kommet og er så blevet MEGET mørk.  Jeg ved ikke hvad jeg skal tro?!? Er der nogen der kan berige/berolige mig?

På forhånd tak 

Hazel

Vil sige det samme som ovenover 

Anmeld Citér

17. august 2016

Natteravnen

Var du gravid !?

Anmeld Citér

17. august 2016

70121416

Natteravnen skriver:

Var du gravid !?

Venter osse spændt 

Anmeld Citér

17. august 2016

Cille96

Var du gravid?? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.