Kom nu bare et eller andet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
8 svar
2 synes godt om
17. august 2016

Anonym trådstarter

Hej De Damer, 

jeg står i den nederen situation som mange måske har prøvet. 

Min mens sidste gang startede d. 27 juni og skulle have haft mens igen her d. 25 juli, men har bare ikke fået den endnu  dvs. 3 uger og 2 dage forsinket. 

Har prøvet at tage flere test, alle negative. Så er ikke gravid 

Hvad i alverden skal jeg gøre? Kan jo ikke være nogen steder, ved jo ikke hvornår mens kommer. 

Kom nu et eller andet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Hej De Damer, 

Min mens sidste gang startede d. 27 juni og skulle have haft mens igen her d. 25 juli, men har bare ikke fået den endnu  dvs. 3 uger og 2 dage forsinket. 

Hvad i alverden skal jeg gøre? Kan jo ikke være nogen steder, ved jo ikke hvornår mens kommer. 

Kom nu et eller andet 

Jeg ville få det undersøgt ved lægen når den er SÅ meget forsinket. Det lyder usædvanligt medmindre du generelt har en svingende cyklus og det lyder det ikke til udfra dit indlæg.

Mvh. M

Anmeld Citér

17. august 2016

Anonym trådstarter

Mo9ca skriver:

Jeg ville få det undersøgt ved lægen når den er SÅ meget forsinket. Det lyder usædvanligt medmindre du generelt har en svingende cyklus og det lyder det ikke til udfra dit indlæg.

Mvh. M

Jeg har præcist en cyklus på 28 dage altid, stoppede på p piller sidst i april. Blødte som jeg skulle efter sidste pille, og har siden der haft en mens 2 gange med en cyklus på 35 dage. Og nu er jeg oppe på 52 dage 

skal jeg få en tid hos en gynækolog? Eller hvad skal jeg gøre? 

Vi er lige flytte her d. 1/7 og har malet hele hytten, så har været rigtig stresset, måske er det der for. 

Anmeld Citér

17. august 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Jeg har præcist en cyklus på 28 dage altid, stoppede på p piller sidst i april. Blødte som jeg skulle efter sidste pille, og har siden der haft en mens 2 gange med en cyklus på 35 dage. Og nu er jeg oppe på 52 dage 

skal jeg få en tid hos en gynækolog? Eller hvad skal jeg gøre? 

Vi er lige flytte her d. 1/7 og har malet hele hytten, så har været rigtig stresset, måske er det der for. 

Du skal kontakte lægen. Vedkommende laver en henvisning til gynækolog. Stress kan selvfølgelig godt udsætte blødningen, men ikke så lang tid mener jeg.

Mvh. M

Anmeld Citér

17. august 2016

Anonym trådstarter

Mo9ca skriver:

Du skal kontakte lægen. Vedkommende laver en henvisning til gynækolog. Stress kan selvfølgelig godt udsætte blødningen, men ikke så lang tid mener jeg.

Mvh. M

Okay mange tak for råd.

hvad kan så være grund til blødningen ikke kommer? 

Kan der stadig være håb for graviditet? 

Skal man have en henvisning? Kan man ikke selv ringe til en gynækolog? Har ikke lyst til at min egen læge skal lave tjekket

Anmeld Citér

17. august 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Okay mange tak for råd.

hvad kan så være grund til blødningen ikke kommer? 

Kan der stadig være håb for graviditet? 

Skal man have en henvisning? Kan man ikke selv ringe til en gynækolog? Har ikke lyst til at min egen læge skal lave tjekket

Jeg aner ikke hvad grunden kan være, jeg har ikke læst medicin.

Hvis det er graviditet burde det have givet udslag på en test. Når hCG tallet kommer over 50 bliver testen som regel positiv. Og når du ikke har fået din mens i 3 uger skulle det være laaaangt over 50. 

Og ja, det er lægen der skal lave henvisningen. Hvis du ikke er meget for at din læge skal undersøge dig så sig det til vedkommende. Men om du slipper ved jeg ikke.

Mvh. M

Anmeld Citér

17. august 2016

Natteravnen

Jeg har prøvet at få en cyklus på 85 FUCKING dage!! Fordi jeg psykede mig selv.. Så det kan desværre godt lade sig gøre.. Og jeg følte ellers ikke jeg tænkte sååå meget på det igen 

Zoneterapi hjalp min cyklus igang igen! Så det kan du måske prøve 

Anmeld Citér

17. august 2016

Anonym trådstarter

Natteravnen skriver:

Jeg har prøvet at få en cyklus på 85 FUCKING dage!! Fordi jeg psykede mig selv.. Så det kan desværre godt lade sig gøre.. Og jeg følte ellers ikke jeg tænkte sååå meget på det igen 

Zoneterapi hjalp min cyklus igang igen! Så det kan du måske prøve 

Okay tak for svar 

Anmeld Citér

16. februar 2017

bardur55

Anonym skriver:

Hej De Damer, 

Kom nu et eller andet 

prøve til det virker?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.