Nu læste jeg lige i den anden tråd, som omhandlede det samme.. Det fik mig til at tænke på en kvinde jeg kender.
Hun er i slut 30'erne, har 4 børn, har fået børnetilskud og forhøjet alt muligt i alle hendes år som forælder. Dem ældste er 17, den yngste er 12. Hun er sygemeldt pga "slidgigt", og har aldrig arbejdet.. Problemet er at hun faktisk er forlovet med en mand som tjener mange penge. Han har sit eget sted, en cafe. De rejser ofte sammen. Han bor faktisk hos hende (ikke officielt) og børnene kalder ham far. De har ihvertfald kærestet den i 5 år. Oven i det, arbejder hun på hans café hver eneste weekend, til sent ud på natten.... Det har jeg før undret mig over, hun er jo sygemeldt? Har før tænkt tanken om man skulle sige noget til nogen... Men hun er en nær relation til min mand, og jeg har ikke lyst til at skabe splid og drama. Bør jeg blande mig udenom? Hvad havde i gjort? Må indrømme at jeg normalt er fuldstændig ligeglad med hvad folk går og laver, men synes hendes situation er så grov... Men jeg ved ikke...
Anmeld
Citér