Er jeg for pylret nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2016

Mortil2drenge<3

A-1995 skriver:

Min 2 årige blev ramt af menigitis lige inden ferien. Aldrig har jeg set ham blive Så syg på så kort tid. Da jeg hentede ham i dagpleje kl 15 var han glad og frisk. 

Da klokken var 17 Lå han helt slap på sofaen, 40.5 i feber, svarede ikke når vi snakkede til ham og begyndte at få små prikker på hele kroppen. Indimellem sitrede hans arme, ben og hænder. Hans hænder og fødder var is kolde og han trak vejret ualmindeligt hurtigt. 

Tro mig- du er ikke i tvivl hvis de har menigitis. Desuden vil de altid have høj feber så når din kun har 37.7 er det højst usansybligt med menigitis ��

han infektionstal blev hos lægevagten desuden målt til 170. 

Hvordan har din søn det så idag efter sådan en omgang ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2016

A-1995

Molly90 skriver:

Hvordan har din søn det så idag efter sådan en omgang ? 

Han har det heldigvis godt. Netop fordi han kom hurtigt til lægen og de var hurtige til at spotte hvad det drejede sig om, kom han lynhurtigt i behandling så han har heldigvis ingen men fået. Men de sagde derude at havde jeg ventet bare et par timer mere kunne det have set helt anderledes ud. Vi var heldige ❤️

men det tog et par uger før han var helt ovre det... 

Anmeld Citér

17. august 2016

Billefamilie

A-1995 skriver:

Min 2 årige blev ramt af menigitis lige inden ferien. Aldrig har jeg set ham blive Så syg på så kort tid. Da jeg hentede ham i dagpleje kl 15 var han glad og frisk. 

Da klokken var 17 Lå han helt slap på sofaen, 40.5 i feber, svarede ikke når vi snakkede til ham og begyndte at få små prikker på hele kroppen. Indimellem sitrede hans arme, ben og hænder. Hans hænder og fødder var is kolde og han trak vejret ualmindeligt hurtigt. 

Tro mig- du er ikke i tvivl hvis de har menigitis. Desuden vil de altid have høj feber så når din kun har 37.7 er det højst usansybligt med menigitis ��

han infektionstal blev hos lægevagten desuden målt til 170. 

Var det bakteriel eller viral meningitis?

Lyder bestemt ikke sjovt for hverken jeres søn eller jer, men godt han er rask nu og ikke har nogle mén

Anmeld Citér

17. august 2016

A-1995

Billefamilien skriver:

Var det bakteriel eller viral meningitis?

Lyder bestemt ikke sjovt for hverken jeres søn eller jer, men godt han er rask nu og ikke har nogle mén

Det var bakteriel menigitis ����

det var noget af en omgang. Hele familien skulle have forebyggende behandling, de skulle have fat i embedslægen som skulle informere dagplejer og sende informationspjecer ud til de andre forældre osv... 

Anmeld Citér

17. august 2016

Billefamilie

A-1995 skriver:

Det var bakteriel menigitis ����

det var noget af en omgang. Hele familien skulle have forebyggende behandling, de skulle have fat i embedslægen som skulle informere dagplejer og sende informationspjecer ud til de andre forældre osv... 

Nej hvor forfærdeligt... ja det har da været noget af en omgang. 

Nu er det bare dejligt at det er overstået ikk?

Anmeld Citér

17. august 2016

A-1995

Billefamilien skriver:

Nej hvor forfærdeligt... ja det har da været noget af en omgang. 

Nu er det bare dejligt at det er overstået ikk?

Jo meget. 

Og jeg blev virkelig bekræftet i at Man aldrig skal tøve med at ringe til lægen ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.