Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BE86 skriver: Her er den fra idag. Den nederste.
Her er den fra idag. Den nederste.
Kan sagtens se en streg nr 2. Også på den fra i dag.
Tillykke
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan også se en streg nr 2, jeg ville klart ringe til min læge det er det sikreste held og lykke!!
Hej
Hvor langt vække du være? Kan se du havde en lignende test for 2ugers tid siden.
Jeg har ingen ide. Det her forvirre mig helt ekstremt. Min læge vil intet gøre. Så for at jeg kan få vished har jeg booket tid til scanning i morgen tidlig. Så er jeg da sikker på hvad der sker.
BE86 skriver: Jeg har ingen ide. Det her forvirre mig helt ekstremt. Min læge vil intet gøre. Så for at jeg kan få vished har jeg booket tid til scanning i morgen tidlig. Så er jeg da sikker på hvad der sker.
Hvornår havde du sidst mens?
Det er da træls at længen intet vil gøre :/
for scanning i morgen så.
Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver: Hvornår havde du sidst mens? Det er da træls at længen intet vil gøre :/ for scanning i morgen så.
Jeg pletbløder nu.
Men har aldrig bare pletblødt. Normalt så er det vandfald. Men forrige mens var den 2/6 og så den 8/8 og slut 8/8, igen 9/8 og slut 9/8 og så igen 10/8-12/8 hvor det sluttede igen og så startede pletblødningen igen igår hvor jeg så også testede positiv.
BE86 skriver: Jeg pletbløder nu. Men har aldrig bare pletblødt. Normalt så er det vandfald. Men forrige mens var den 2/6 og så den 8/8 og slut 8/8, igen 9/8 og slut 9/8 og så igen 10/8-12/8 hvor det sluttede igen og så startede pletblødningen igen igår hvor jeg så også testede positiv.
Okay. Hmm for mig kunne det godt virke til at være en bio. :/
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128