Energi drik og gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
4 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. august 2016

Kun1somMIG

jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid og 12 uger henne...

Det er jo dejligt men jeg er så bange for om barnet har taget skade af de mange energi drikke jeg har drukket hen over sommeren før jeg vidste jeg var gravid. Jeg har endnu ikke talt med en jm men det nager mig, kan jeg mærke for det er store redbull og store Faxe kondi energi drikke og light versioner med aspartam. 

Nogen der ved noget???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2016

alenemor42

Aspartam gør ingen skade �� men energi drikke er fyldt med koffein. Men mon dog det har gjort skade... bare stop med at drikke dem 

Anmeld Citér

17. august 2016

Lilje82

Tillykke med graviditeten :-) Tænker ikke, at det har gjort nogen skade. Men du skal selvfølgelig ikke drikke flere, men det tror jeg bestemt også du allerede ved :-) Nævn din bekymring for lægen og jordemoderen, bare for din egen bekymrings skyld.

Held og lykke med det hele.

Anmeld Citér

17. august 2016

Kun1somMIG

alenemor42 skriver:

Aspartam gør ingen skade �� men energi drikke er fyldt med koffein. Men mon dog det har gjort skade... bare stop med at drikke dem 

Selvfølgelig er jeg da stoppet 

Jeg har også talt med en jm i dag som sagde at det var helt okay men de er bedst at undgå fremover og helt i sidste termin pga det kan øge babys puls men i første trimester behøvede jeg ikke være bange for om de har gjort skade 

men tak for svar 

Anmeld Citér

22. august 2016

Elli

Først og fremmest stort tillykke med graviditeten 

Tror mange af os er kommet til at gøre ting, vi aldrig ville have gjort i begyndelsen, før vi testede positiv. 

Jeg blev gravid lige efter jeg havde smit p-pillerne, så havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig at jeg kunne være gravid så hurtigt. 

Så jeg har både drukket redbull og alkohol og været til røntgen hos tandlægen, før jeg opdagede det Men min læge var også bare sådan - 'rooolig nu, det er fint'. 

Men som mange har sagt til mig også, så længe man stopper og passer på når man finder ud af det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.