min mand og jeg har ikke rigtig haft tid til hinanden i de sidste par mdr. fordi min mand kun er hjemme i weekenderne pga. sit arbejde.
Heldigvis har både han, hans bror og deres mor ferie i denne uge, så jeg spurgte min mand i dag, om vi ikke skulle udnytte at både hans mor og bror har tilbudt at tage vores barn, så vi kunne få noget tid til bare at være kærester.
Jeg har ikke kunnet få ferie i denne uge, og vores barn er kun lige kommet tilbage efter 3 ugers ferie, så vi blev enige om at det var bedst at køre en almindelig hverdag for mig og barnet - det betyder at vi så er væk hjemmefra 7-16 hver dag.
Vi fik et gavekort til en restaurant i fødselsdagsgave sidste år, og jeg fik ham overtalt til at vi skulle gå ud at spise - for så at opdage at det udløb for et par dage siden. Da jeg så prøvede at overtale ham til at vi skulle lave noget andet, eller stadig gå ud at spise - fik jeg bare svaret; "for hvilke penge?!"
Forlanger jeg for meget når jeg beder om min mands opmærksomhed? Han kan vel spille playstation med sin bror og/eller streame serier mens jeg er på arbejde og/eller efter jeg er gået i seng? Han bor trods alt sammen med sin bror.
Anmeld
Citér