Vivag tabletter til lugt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. august 2016

Anonym trådstarter

Hey alle 

Der går længere og længere tid mellem sex herhjemme, og det er mest fordi jeg synes at det lugter dernede efter sex og efter menstruation men også nogen gange ellers. Er der nogen af jer der har prøvet vivag tabletterne? Og kan fortælle om de er gode? 

ved godt man ikke skal være lugtfri dernede, men mere en sødlig lugt og det synes jeg bestemt ikke man kan kalde lugten dernede fra lige pt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hey alle 

Der går længere og længere tid mellem sex herhjemme, og det er mest fordi jeg synes at det lugter dernede efter sex og efter menstruation men også nogen gange ellers. Er der nogen af jer der har prøvet vivag tabletterne? Og kan fortælle om de er gode? 

ved godt man ikke skal være lugtfri dernede, men mere en sødlig lugt og det synes jeg bestemt ikke man kan kalde lugten dernede fra lige pt 

Jeg kan kun anbefale vivag mælkesyrebakterie tabletterne. 

Det er ret normalt at lugten ændrer sig efter sex og mens, da både blod og sæd ænderer ph-værdien i skeden. Mælkesyrebakterier hjælper med at genoprette balancen.

Anmeld Citér

16. august 2016

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Jeg kan kun anbefale vivag mælkesyrebakterie tabletterne. 

Det er ret normalt at lugten ændrer sig efter sex og mens, da både blod og sæd ænderer ph-værdien i skeden. Mælkesyrebakterier hjælper med at genoprette balancen.

Skønt jeg har købt tabletterne så er det bare igang med dem, men hold op de er dyre  købte intimsæbe og vivag tabletter for 200kr. 

Anmeld Citér

16. august 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Skønt jeg har købt tabletterne så er det bare igang med dem, men hold op de er dyre  købte intimsæbe og vivag tabletter for 200kr. 

Det er mega dyre, og det er bare super træls! Men de virker!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.