Hjælp til graviditet tester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. august 2016

Anonym trådstarter

Jeg har tager en graviditet test, med min datter startede den så usynlig som noget kunne blive (fandt udad via vignalt scanninger det var fordi jeg ikke var så langt henne jeg var) 

jeg har ømme bryster og har fået bumser osv noget som jeg ikke plejer  derfor tog jeg en test syntes jeg kunne fornemme noget i testen men kunne intet se , men lyste jeg med min mobil på testen bagfra kan jeg se en hvid streg ? Altså der hvor der oprindeligt skulle være en rød streg nr 2 . Husker bare ikke om det var sådan med min datter. Jeg aner ikke hvor langt jeg ville være måske 3 uger + 3/2 dage måske mindre .. Er ikke sikker på min æggeløsning men skal jeg ikke bare forstå det som testen er sådan? At den bare lyser fordi der har kørt noget urin igennem hvor der skulle have været hvis nu der var noget hcg ? Eller kunne det være en kommende svag streg som endnu ikke kan ses. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har tager en graviditet test, med min datter startede den så usynlig som noget kunne blive (fandt udad via vignalt scanninger det var fordi jeg ikke var så langt henne jeg var) 

jeg har ømme bryster og har fået bumser osv noget som jeg ikke plejer  derfor tog jeg en test syntes jeg kunne fornemme noget i testen men kunne intet se , men lyste jeg med min mobil på testen bagfra kan jeg se en hvid streg ? Altså der hvor der oprindeligt skulle være en rød streg nr 2 . Husker bare ikke om det var sådan med min datter. Jeg aner ikke hvor langt jeg ville være måske 3 uger + 3/2 dage måske mindre .. Er ikke sikker på min æggeløsning men skal jeg ikke bare forstå det som testen er sådan? At den bare lyser fordi der har kørt noget urin igennem hvor der skulle have været hvis nu der var noget hcg ? Eller kunne det være en kommende svag streg som endnu ikke kan ses. 

Så er den negativ.

Anmeld Citér

15. august 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Så er den negativ.

Self , det vil den jo være til man kan se stregen men tænkte det bare var lidt mærkeligt den blev tydeligt når jeg satte lys på bagfra der var dog ikke farve i men det er tydeligt og se det er der stregen skulle være kommet 

undre mig bare over jeg har fået en bums det får jeg ALDRIG måske 1-2gange om året 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.