Nogen som kan hjælpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
6 svar
1 synes godt om
15. august 2016

Smilet:)

Hej, jeg ved godt jeg burde ringe til lægen istedet for her men syntes stadig det er lidt for tidligt med lægen

Jeg hade i starten af juli en spontan abort hvor lægerne sagde at om ca 14 dage ville jeg få en ny æggeløsning og ville få min menstruation efter 4 uger og i værste tilfælde 6 uger, jeg ventede så min menstruation men den kom aldrig og der er nu gået 5 uger siden den spontane abort, de sidste par dage har jeg så haft lidt ondt i maven som i menstruation lindene smerter men igår da jeg spiste fik jeg så en smugle kvalme og imorges var mine bryster lidt ømme så jeg besluttede mig for at tage en test og den blev svagt positiv inden for 2-3min så gætter næsten på jeg er gravid igen men mit spørgsmål er så skal jeg tage den blødning jeg hade i forbindelse med min spontane abort som en slags menstruation? Har bare ingen anelse om hvor langt jeg kan være henne :O

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2016

Stivdie

Hejsa 

Jeg har ikke selv været i din situation, men h is lægen regnede med, at der ville gå ca. 14 dage inden ægløsning, og du har en normal cykluslængde, så tror jeg godt du kan regne med at være ca. 4-5 uger henne  Tillykke! 

Ellers så kan du jo tage til en tidlig scanning om et par uger og få fastslået hvor stort fosteret er, og på den måde blive mere sikker. 

Anmeld Citér

15. august 2016

Rockertand

Smilet:) skriver:

Hej, jeg ved godt jeg burde ringe til lægen istedet for her men syntes stadig det er lidt for tidligt med lægen

Jeg hade i starten af juli en spontan abort hvor lægerne sagde at om ca 14 dage ville jeg få en ny æggeløsning og ville få min menstruation efter 4 uger og i værste tilfælde 6 uger, jeg ventede så min menstruation men den kom aldrig og der er nu gået 5 uger siden den spontane abort, de sidste par dage har jeg så haft lidt ondt i maven som i menstruation lindene smerter men igår da jeg spiste fik jeg så en smugle kvalme og imorges var mine bryster lidt ømme så jeg besluttede mig for at tage en test og den blev svagt positiv inden for 2-3min så gætter næsten på jeg er gravid igen men mit spørgsmål er så skal jeg tage den blødning jeg hade i forbindelse med min spontane abort som en slags menstruation? Har bare ingen anelse om hvor langt jeg kan være henne :O

Der er ingen læge, der kan love dig ægløsning efter 14 dage osv. 

Har du fået målt HCG helt i 0 og hvornår?

Anmeld Citér

15. august 2016

Stivdie skriver:

Hejsa 

Jeg har ikke selv været i din situation, men h is lægen regnede med, at der ville gå ca. 14 dage inden ægløsning, og du har en normal cykluslængde, så tror jeg godt du kan regne med at være ca. 4-5 uger henne  Tillykke! 

Ellers så kan du jo tage til en tidlig scanning om et par uger og få fastslået hvor stort fosteret er, og på den måde blive mere sikker. 

Oka tak håber denne graviditet vil gå bedre

Anmeld Citér

15. august 2016

Der er ingen læge, der kan love dig ægløsning efter 14 dage osv. 

Har du fået målt HCG helt i 0 og hvornår?

Ved jeg de sagde også sådan ca 14 dage og ja fik målt det til 0 ca 1 uge efter den spontane abort

Anmeld Citér

16. august 2016

Mo123

Nu er det ikke for at være den der skal ødelægge det hele... Men hvor langt var du henne ved aborten? 

Jeg havde selv en MA d. 19 januar og mit HCG var på nul d. 5 marts først.......  

Så det kan desværre også bare være "rest" HCG fra sidst. 

Men håber på en graviditet for dig! 

Anmeld Citér

16. august 2016

Mo123 skriver:

Nu er det ikke for at være den der skal ødelægge det hele... Men hvor langt var du henne ved aborten? 

Jeg havde selv en MA d. 19 januar og mit HCG var på nul d. 5 marts først.......  

Så det kan desværre også bare være "rest" HCG fra sidst. 

Men håber på en graviditet for dig! 

Jeg ved det ikk er rest for har taget en graviditet test som efterfølgende som var 100% negativ i perioden efter den spontane abort hvor lægerne sagde at den var faldet til 0  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.