Da vi var til nakkefolds scanning fik vi jo som sagt at vide at nakkefolden var for stor. Derfor tog de en modekagebiopsi som vi jo fik svaret på i sidste uge, og den var heldigvis helt i orden. Udover at de skulle have taget denne biopsi snakkede de også om at vi skulle få lavet en hjertescanning på lille pigen, da en stor nakkefold åbenbart godt kan tyde på en hjertefejl. Chancen for at der skulle være noget galt skulle eftersigende være meget lille.
Den gang vi var derinde, fik vi besked på at vi automatisk ville få tilsendt en tid til denne scanning, men her 4 uger senere har jeg stadig intet hørt. For en uge siden ringede jeg derind og snakkede med en som vist nok havde fået benet den forkerte vej ud af sengen for hun nærmest snerrede af mig og sagde at de skulle nok sige til. I dag gad jeg så ikke vente mere og ringede derind igen. Denne gang fik jeg fat i en rigtig sød pige, som kunne fortælle mig at de allerede vil se mig i morgen.
Blev lidt paf over at det skal ske så hurtigt, for det var jeg ikke forberedt på, og jeg kan også mærke at nervøsiteten breder sig. Så nu krydser jeg fingere for at alt er normalt, og så glæder jeg mig vildt meget til at se hende igen, da oplevelsen sidst blev ødelagt grundet den for store nakkefold.
Katja 16 + 0
Anmeld