Fødselsdag i Leos legeland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
2 svar
1 synes godt om
15. august 2016

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Min søn fylder 10 og vil rigtig gerne holde fødselsdagen for klassen i Leos legeland... nogen der har prøvet det? Og var det en god oplevelse?

Er der nok mad til børnene?

Allerede når lokalet bookes skal vi betale for antal gæster, men vi ved jo endnu ikke hvor mange der kommer... bliver man så bare nødt til at betale for alle an bestiller til selvom nogle melder afbud?

Håber nogle herinde kan gøre mig lidt klogere 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2016

Klumpe-dumpe

Frederikke80 skriver:

Min søn fylder 10 og vil rigtig gerne holde fødselsdagen for klassen i Leos legeland... nogen der har prøvet det? Og var det en god oplevelse?

Er der nok mad til børnene?

Allerede når lokalet bookes skal vi betale for antal gæster, men vi ved jo endnu ikke hvor mange der kommer... bliver man så bare nødt til at betale for alle an bestiller til selvom nogle melder afbud?

Håber nogle herinde kan gøre mig lidt klogere 

Min datter har holdt der to gange nu, og jeg har først betalt på dagen. Jeg har meddelt dem i forvejen hvor mange gæster der kommer. (Når børnene har svaret) og ja der har været mere end rigeligt af mad. 

Anmeld Citér

16. august 2016

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Klumpe-dumpe skriver:

Min datter har holdt der to gange nu, og jeg har først betalt på dagen. Jeg har meddelt dem i forvejen hvor mange gæster der kommer. (Når børnene har svaret) og ja der har været mere end rigeligt af mad. 

Tak for dit svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.