Gode råd søges???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.413 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. august 2016

Anonym trådstarter

Kære damer.

gode råd modtages med kyshånd

Har en dreng på 6 år, hans far og jeg gik fra hinanden for over 1 år siden. Vi er flyttet omkring 150 km væk og min søn har egentlig taget det rigtig flot, da vi var vant til at have ham 7/7. Sagen er den at lige pludselig ud af den blå luft er han blevet død ulykkelig, han vil have hans far og jeg skal være sammen og har meget svært ved dette. Har prøvet at forklare ham det på forskellige måder, men hans reaktion har simpelthen fået mig på grådens rend han er en følsom dreng og siger han ikke kan mere

hvordan forklarer jeg ham det? 

Har jeg brug for professionelt hjælp til dette��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2016

L-mor

Anonym skriver:

Kære damer.

gode råd modtages med kyshånd

Har en dreng på 6 år, hans far og jeg gik fra hinanden for over 1 år siden. Vi er flyttet omkring 150 km væk og min søn har egentlig taget det rigtig flot, da vi var vant til at have ham 7/7. Sagen er den at lige pludselig ud af den blå luft er han blevet død ulykkelig, han vil have hans far og jeg skal være sammen og har meget svært ved dette. Har prøvet at forklare ham det på forskellige måder, men hans reaktion har simpelthen fået mig på grådens rend han er en følsom dreng og siger han ikke kan mere

hvordan forklarer jeg ham det? 

Har jeg brug for professionelt hjælp til dette��

Er I lige flyttet? Har I ændret samværsaftale? Hvilken fordeling?

Anmeld Citér

16. august 2016

Linkaa

Stakkels din dreng... Det lyder som om, st han først nu har fundet ud af hvad det vil sige at være skilsmissebarn. Jeg tænker du skal have fat i hjælp. Hvis han går i skole, så hør dem ad om de har skilsmissegrupper for børnene på skolen. Det har de på min datters skole.

Det er også vigtigt at din eks sørger for at snakke godt med ham om tingene, så det ikke kun er fra din side han hører forklaringer osv. 

Det kræver nok en del ofringer lige pt ift at prioritere ham over alt andet. Og sørge for han kommer tilrette det nye sted.

Er der problemer i skolen? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.