Andre som har prøvet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. august 2016

Anonym trådstarter

vi prøver herhjemme at lave en lille baby (sjovt nok) og jeg har test dag i morgen - jeg har EN øm muskel over brysterne ved armhulen - murren i maven - og så det jeg aldrig har været udefor før ekstra meget udflåd :/ dagen før mens - er der andre der har prøvet det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2016

Pianisten

Anonym skriver:

vi prøver herhjemme at lave en lille baby (sjovt nok) og jeg har test dag i morgen - jeg har EN øm muskel over brysterne ved armhulen - murren i maven - og så det jeg aldrig har været udefor før ekstra meget udflåd :/ dagen før mens - er der andre der har prøvet det? 

Sjovt som du skriver lige netop det med den éne ømme muskel over brystet ved armhulen - det havde jeg i går, og har aldrig prøvet noget lignende I dag er jeg dog begyndt at pletbløde friskt blod, så det er nok bare mens... 

Anmeld Citér

14. august 2016

LayLow

Jeg testede meget tidligt, nemlig 3+3, af den grund at det simpelthen fossede ud med udflåd - beklager detaljen  det var godt nok en enormt forskel... Og så en irriterende, underlig murren i underlivet, som om jeg lige om et øjeblik fik mylderbæ, bare følelsen foran istedet for ved tarmene...

Meget malende billeder, men der var gevinst hos os  jeg krydser for dig

Anmeld Citér

15. august 2016

Anonym trådstarter

Pianisten skriver:

Sjovt som du skriver lige netop det med den éne ømme muskel over brystet ved armhulen - det havde jeg i går, og har aldrig prøvet noget lignende I dag er jeg dog begyndt at pletbløde friskt blod, så det er nok bare mens... 

Jeg bløder ikke (endnu) burde men gør det ikke 

Anmeld Citér

15. august 2016

Anonym trådstarter

LayLow skriver:

Jeg testede meget tidligt, nemlig 3+3, af den grund at det simpelthen fossede ud med udflåd - beklager detaljen  det var godt nok en enormt forskel... Og så en irriterende, underlig murren i underlivet, som om jeg lige om et øjeblik fik mylderbæ, bare følelsen foran istedet for ved tarmene...

Meget malende billeder, men der var gevinst hos os  jeg krydser for dig

Har testet 3+4 - 3+5 - 3+6 og i dag 4+1 (med udgangspunkt i normal cyklus - som jeg PLEJER AT HAVE!!) PIKKE NEGATIVE ER DE alle

Anmeld Citér

16. august 2016

Anonym trådstarter

Nå tøser jeg afventer stadigvæk mens - men jeg er ved at DØ over diverse lugte OLIVENOLIE ER DOG DEN VÆRSTE PUUUHAAA 

Jeg tager en test i morgen tidlig HVIS mens ikke kommer i nat 

Anmeld Citér

16. august 2016

Pianisten

Anonym skriver:

Nå tøser jeg afventer stadigvæk mens - men jeg er ved at DØ over diverse lugte OLIVENOLIE ER DOG DEN VÆRSTE PUUUHAAA 

Jeg tager en test i morgen tidlig HVIS mens ikke kommer i nat 

Husk at nogle bare tester positivt rigtig sent, fordi de danner hcg langsommere end andre Ellers kan en blodprøve afsløre en del

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.